2014/12/18

jaa

siis ei jumalauta mä oon paska bloggaamaan :DDD

aikaa on siis pieni ikuisuus vierähtäny siitä ku mä viimmeks tänne kirjottelin. ja ihan saiiiiiraan paljon on tapahtunu!!

alotetaanko vaikka siitä, että oon vaihtanu opiskelupaikkaa, -alaa ja paikkakuntaa.
Opiskelen tällä hetkellä Virroilla TREDU:ssa lähihoitajaksi. ja muutin omaan pikkuyksiöön marraskuun alussa! siitä ehkä sitten myöhemmin paremmin postausta, jos teitä vaan enää kiinnostaa edes lukea mun blogia :D

oon helpottunu tosi paljon että sain vaihdettua kesken kaiken alaa ja paikkakuntaa, sittä Kauhajoki oli ihan kamala. myös se ala ei tuntunu yhtään omalta. vihdoin tuntuu siltä että opiskelen sitä mitä mä haluan ja jopa tykkään käydä koulua! mulla on myös tosi kiva luokka.
opiskelua on nyt siis taas sen kolme vuotta jäljellä, ja joulun jälkeen alkaakin työharjottelujakso päiväkodissa.
Virrat kaupunkina on kyllä kans aika anaali suoraan sanottuna :DDD Kauhajoki oli siitä viihtysämpi, että se oli paljo isompi! en tuntenu Virroilta aikasemmin ku veljen ja sen tyttöystävän, mutta nyt aikalailla päivät menee hengaillessa veljen tyttöystävän siskojen kanssa!

hmm... mitäs vielä. hiukset on vaihtanu väriä! tykkään näistä tosi paljon, koska mulla meni ihan totaalisen hermo niihin punamustiin jatkuvan värin ylläpitämisen takia. pitäs kyllä taas tilata uudet pidennykset mutta kaikki aikanaan.

joululoma alko mulla tänään, ja se meneekin aikalailla töiden parissa! sitten tulee käytyä viettämässä Kauhajoella kaverin synttäreitä, muuten mulla ei suunnitelmia ookkaa. uusivuosiki on ihan auki.
on myös ihan hullua ajatella että alle kuukauden päästä mä täytän 19!!

asiasta kukkaruukkuun, kävin tiistaina terveydenhoitajalla valittamassa kaikista oireista mitä mulle on nyt ilmenny pienen ajan aikana, ja se alko epäilemään sitte että mulla olis leukemia. Leukemia on siis verisyöpä, jos joku ei tienny. nyt tässä sitten odotetaan paska jäykkänä verikokeiden ottoa ja varsinkin sitten tulosten odottelu on ihan kamalaa! toivottavasti musta ei löydy mitään normaalia poikkeavaa. rautatabuja sain testattavaksi, anemiaa mulla ainaki on. jotain se terkkari myös vinkkas maksan vajaatoiminnasta. hyvää lomaa vaan mullekkin hngg

olin muuten marraskuun alussa kattomassa Helsingissä Parkway Drivee ja Carnifexia! siis ei jumalauta miten tajuton keikka. Harmi vaan että The Circus on paska järkkäämään keikkoja, äänentoisto oli ihan järkyttävää. ja se alaikästen rajattu alue..... mitä vittua??? :DDD

ei tuu ainakaa nyt enää mitää mielee mitä ois vielä tapahtunu... AINIIN MIEHET OLETTE REKTUMISTA

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti