2014/08/14

"ainii mullahan on blogi"-momentti

huhhuh. oon totaalisesti syrjäyttäny mun blogin kesän ajaksi. suoraan sanottuna mulla ei oo ollu _minkäälaista_ inspiraatioo/kiinnostusta päivitellä tätä. musta tuntuu et koko kesä meni ihan sumussa, mitään en saanu aikaseks, paitsi että olihan mä koko kesän töissä.

nyt oon muuttanu takasin Kauhajoelle ja tiistaina mulla alkokin koulu. mua oksettaa ja vituttaa olla täälä. vihaan Kauhajokea. vihaan koulua. vihaan tätä alaa. en päässyt Espooseen opiskelemaan, sillä paikat oli siellä jo täynnä. yritän nyt vielä selvitä nää kaks vuotta ihan kunnialla, että voin sitten hyvillä mielin ammatti taskussa hakea muualle opiskelemaan. (jos jotkut ei tiedä, jäin luokalleni ja kertaan kakkosen)

mutta! mitäs mä kesällä tein? töitä ihan helvetisti. kävin tosiaan Nummirockissa katsomassa Suicide Silencen ja thats it.ainiin, kävin myös häissä ja Kankaanpäässä katsomassa Jujua!
mulla oli ennen koulun alkamista muutama päivä lomaa, ja ne vietin kaverin luona Tampereella.
tossa about keskellä kesää otin myös kaks tatuointia. Tampereen reissulta tuli myös lisää leimaa ja uudet lävistykset! oon ottanu tosi huonosti kuvia kesän aikana, sillä onnistuin kesän alussa hukkaamaan kameran laturin ja löysin sen vasta maanantaina... enemmän kuvia voitte käydä kattomassa mun instagramista joka on siis svllvx :)
koska onhan The Amity Affliction ihan saatanan mahtava bändi.
poskilävärit otin siis Tampereen Putka Tattoo:ssa! ei ottanut kipeetä, hinta tosin viilsi rintaa. hyi saatana
ps. mulla on nyt tumblr ja siellä voitte mua käydä seurailemassa! 

3 kommenttia:

  1. miks oot noin nätti en kestä ;_; ja noi poskilävärit sopii sulle iha helvetin hyvi

    VastaaPoista
  2. äää rakastan sun hiuksiaa!!! ;_; sait uuden lukijan! ;D

    VastaaPoista
  3. kuinkahan monta kertaa oot pelleilly silleen että olet peittäny tosta AIM HIGH tatskasta ekan A kirjaimen? :-----)) möhähä

    VastaaPoista