2014/05/15

no en keksi

kaikkee on taas tapahtunu ja meitsi ei oo vaan jaksellu postailla mitään. tainno, ei nyt mitää kovin tapahtumarikasta mulla täälä oo ollu mutta jotain kummiskin!

viikonloppu meni taas kuskin hommissa ja juhlittiin kaverin 17v synttäreitä :) tulevalle viikonlopulle ei sitte oikein suunnitelmia ookkaan mutta ensviikonloppuna meen luultavasti pitkästä aikaa Poriin! voi jestas mä odotan sitä reissua innolla 8)
jep


oon myös täs viimmeset pari kk miettinyt vakavasti mun koulun käyntiä. mä luultavasti jään luokalleni, ja mua ei edes kiinnosta toi ala enää. haluisin kovasti päästä maskeeraajaksi! ehkä mä yritän kunnialla päästä tää koulu loppuun ja sit haen jonnekkin suuntaan meikkikouluun. onko kenelläkää kokemuksia missä olis hyvä koulu?? JA HALPA

ainiin sain myös kesätöitä!! mulla oli eka varattu paikka mansikanmyyjänä ja ruohonleikkaajana, mutta pääsin sitte taas sairaalaan töihin. ulkoilutan siellä vanhuksia (lol kuullostaa ihan siltä ku menisin ulkoiluttamaan koiria) ja muistelen niitä näitä. oon innoissani koska tykkään siittäkin hommasta tosi paljon!
lol

oon paska bloggaaja nykyään. mutta mua ei oikein enää innosta jaaritella mitää turhaa. naamakuviaki on enemmän ku laki sallii. menempäs tästä nukkumaan

3 kommenttia:

  1. toi kaksari XDDD ihan samalaisia kuvia otetaa kavereitten kanssa XDD

    VastaaPoista
  2. jep :DDDDD näkisitpä noi muut kuvat..

    VastaaPoista
  3. http://www.studentum.fi/education/maskeeraus-107571

    ainakin ilmajoella on tollanen vuoden kestävä.
    ei toki oo kokemuksia, mut itekki ajatellu ehkä hakea tonne :)

    VastaaPoista