2014/05/21

Let your voice scream out, don't let it hold you down. Be true to who you are

mä oon ihan hukassa.
sain tietää että jään luokalleni, ja siitäpä sitten riemu nousi kotona. mä en oo enää tervetullut kotiin jos en ota lävistyksiä pois ja mun pitää myös irtisanoo kämppä Kauhajoelta. mietin vaan että missä helvetissä mä asun kesällä, ku työt on kummiski Kihniössä mutta kotiin en oo kyllä menossa. jos mua ei hyväksytä tälläsenä ku mä oon, antaa olla. mulle myöskään ei anneta enää rahaa, jonka takia kaveri on mulle lainaamassa rahaa jotta saan ruokaa.
mä oon pyytäny vanhemmilta anteeks ja myönnän, mun olis pitäny panostaa kouluun paljo enemmän, mutta minkäs sille teet kun koko ala ei enää kiinnosta.

oon myös nyt päättänyt lopettaa kauppiksen. oon vielä aika pihalla kaikesta, mutta näyttää kovasti siltä että haen opiskelemaan Espooseen kauneusalaa. oon jonkinverran tutkinu sitä asiaa, ja vaikuttaa kyllä tosi kivalta paikalta.
meen myös sosiaalitoimistoon huomenna juttelemaan jatkosta.

oon ihan sekasin. 
onneks mulla on maailman parhaat kaverit jotka pitää musta huolta. 


8 kommenttia:

  1. Ei hyvä luoja... Vanhempien pitäs olla tukena eikä rankasta tollee ja jättää ilman ruokaa jos oot pulassa?! C'moon lävistykset on vaan koruja...ootpas nättinä ja tsemppii!

    VastaaPoista
  2. voi salla... :( kerro sit miten menee sielä sossus ja tuut sitte saatana vaikka meille pariksi yöksi jos ei muuta! joudut sä kans kaiken paskan kestämään. ei voi muutaku tsempata vitusti.

    VastaaPoista
  3. Tuntuu niin kamalalta sun puolesta :( Ei vanhempien pitäis olla tollasia.. Mutta onneks on kavereita ♥ Ja hirveesti tsemppiä sulle tulevaisuuteen! :) Ite oon kokemuksen kanssa huomannu että asioilla on tapana järjestyä jotenkin.

    VastaaPoista
  4. munki luo voi ain tulla<3 asun vaa sillee kaukana :c tsemiiiii!

    VastaaPoista
  5. Tsemppiä Salla ♥ sä pärjäät kyllä, olet vahva tyty.

    VastaaPoista
  6. apua vähän kamalaa ): toivottavasti kaikki järjestyy pian !

    VastaaPoista
  7. "äiti ei tää oo mikää vaihe, tämmönen mä oon"
    Onneks et jääny elämäm koulussa luokalle, vaa pääsit jo kakkoselle!

    VastaaPoista