2014/05/27

elämä on puoliks typerii unelmii, puoliks harmaata vastuuta, tilastolukemii

tässä olis muutama kuva parin viikon ajalta. ollaan oltu uimassa (mä tosin en uinu), juotu kaljaa, laulettu karaokea aamuyöhön asti ja syöty hyvää ruokaa.
mun kämppä on nyt irtisanottu kauhajoella, ja tän viikon aikana pitäs saada tää tyhjäks. mulla ei oo mitää inspiraatioo ja jaksamista tai edes mielenkiintoo ryhtyy muuttohommiin, mutta pakkohan se on. voisin vain nukkua päivästä toiseen ja odottaa että tää painajainen on ohi.

oon vielä viikonlopun täälä, ja sit meen takasin Kihniöön ja luultavasti muutan ainaki hetkeksi muorilaan. ja sit alkaaki jo kesätyöt heti maanantaina sairaalalla! kiinnostus sinnekki on ihan -100 ja pitäs vielä keksii ennen ekaa työpäivää että mitä mä niiden vanhusten kans sitte tekisin.
ja mulle on luultavasti toinen työpaikka, jonne meen aina sairaalassa päättyneen vuoron jälkeen. meen siis siivoon mökkejä. noh, ainaki tulee rahaa.

mä oon vaan lähinnä pyrkinyt olemaan ottamatta yhteyttä keneenkään, pidän verhoja kiinni ja periaatteessa oon nukkunu iltaan asti ja valvonut aamukahdeksaan. mua ei kiinnosta nähdä ketään ja käydä ulkona. mä vaan toivon että asiat alkaa pian sujumaan paremmin.




1 kommentti:

  1. toivottavasti kaikki järjestyy pian parhain päin! <3

    VastaaPoista