2014/04/02

"keep listening to music, 'cause it gets you through everything, I promise" - Mitch Lucker

kauan odotettu musiikkipostaus! tässä esittelen lähinnä niitä musiikkigenrejä mistä tykkään. ja miten oon päätyny kuuntelemaa tällästä musiikkia mitä nyt kuuntelen. muutaman guilty pleasure-biisin näytän ja mm. ekan karjumisbiisin jonka latasin puhelimeen! ihme ja kumma, muistan sen oikein hyvin :D muttajoo, mitäpä sitä enempää tästä jaarittelen, enjoy!

elikkä siis. kuuntelin ala-asteella aikalailla sitä perusmusiikkia, mitä muutki kuunteli. oli smurffilevyjä, o-zonen levy, Shakiraa jne vanhoja esittäjiä. ala-asteen lopulla tuli sitte mukaan vähän "rockimpaa" musiikkia kuten Paramore, Nightwish, Lordi, Linkin Park, Metro Station (voi kyllä) ja Fall Out Boy! tässä pari esimerkkiä:
tää oli muuten eka biisi minkä kuulin Paramorelta, jytää yhä edellleen silloin tällöin kajareista :)

sitte tuliki ne ensimmäiset karjuntabiisit. muistan ku silloin kesällä kattelin youtubesta (lol kuka nyt pihalla kesällä haluais aikaa viettää) kaikkia videoita miten "emo ja scene-tytöt" meikkas ja laitto hiuksia. halusin siis olla söpö emoscene-tytteli. eka huutobiisi oli siis Alesanaa, ja nykyään mietin, miten oon voinu fiilistellä tollasta paskaa? :DD mukaan tuli sitte myös Bring Me The Horizon ja Asking Alexandria! niitä tulee kuunneltua yhä, ja BMTH:n oon kereenny näkemään jo kolmesti, ja loppuvuodesta mun sisäinen emotyttö pääsee kattomaan Asking Alexandriaa! wuhuu

oon myös kirjottanu muistaakseni saveen ton "diamonds arent forever" koska se oli mun kuvistyö XD kovasti halusin siitä myös tatuoinnin haha

sitte kaiken ton rätätätätätä breebree-ulinavaiheen aikana musiikki vaan muuttu enemmän kunnon deathcoreksi, ja mikä onkaa paras tapa purkaa vitutusta ku kuunnella Chelsea Griniä ja Suicide Silencee! (tein muuten yks päivä koulussa esitelmän Suicide Silencesta ja olisittepa nähny opettajan ilmeen)..

ärsyttävää että tälläsestä musiikkityylistä suurinosa valittaa että "voi vittu mitä saatananpalvontamusiikkia, eihän näistä sanoista saa edes selvää. miten sä voit tykätä tästä" vittu alfkjlaskfjskfj toi pistää mun pään kiehumaan kaikista eniten! okei ei noista sanoista ehkä saakkaan selvää, mutta luen aina ne lyriikat. ja suurimmalla osalla kaikissa tommosissa öriöri-biiseissä on tajuttoman iso merkitys ja "sanoma". monta kertaa on tullu itkettyä sitä että ihanku mun ajatukset olis joku toinen kirjottanu ylös. kuullostaa tyhmältä ja kliseiseltä, mutta tuskin ilman musiikkia mä en olisi päässy mun pahimmasta masennusvaiheesta ohi. moni tosin syyttää mun masennusta just musiikin takia... -.-

"I think that the biggest misconception is that we self harm because of the music we listen to. When in actuality we use that music as an alternative to self harming."


nyt voisin laittaa muutaman sellasen biisin, joilla on mulle tosi suuri merkitys:



sit oonki lähinnä nyt nää viimmeset 5 vuotta kuunnellu aikalailla pelkästään metalcorea ja deathcorea. mutta mukaan on ny tullu genre nimeltä hardstyle! sellasta kunnon pirimusaa, uknow? en olis koskaa uskonu että ihan oikeesti muhun uppoo tällänen musiikki :D varsinkin perjantai-iltana ennen rimpsalle lähtöä mun puhelimesta kuuluu yleensä näitä:

mutta sitte päästäänki mun guilty pleasure-listaan! vähän ehkä itkettää että kuuntelen näitä..

lopuksi vielä mun tän hetkiset lempparibiisit!
tullu varmaan selväksi että Northlane on mun mielestä täydellisyyttä mmkay?

huhhuh! tulipas pitkä postaus ja taisin ekaa kertaa panostaa oikein kunnolla :D tosin listasta puuttuu esimerkiksi Sleeping With Sirens, Memphis May Fire, Parkwaydrive, Attila, Blink 182, Of Mice & Men, 30 Seconds To Mars jne. mitäs tykkäsitte? :)

(ei saatana ku tappelin noiden videon kanssa ku en meinannu millää saada niitä kohdilleen)

lopuksi näytän teille ehkä parhaimman youtube-pätkän ikinä koska vauva. vauvat on ihania ja söpöjä


3 kommenttia:

  1. aah itekkin meen kattoo asking alexandriaa! Ja mua vituttaa kanssa kun kaikki ulisee mulle ettei noita rääkymis biisejä erota toisistaan ja se on saatana musaa ja ei mitää melodiaa, ne hakkaa vaa kaikkia soittimia päättömästi. vittu jokainen biisi on erilainen ja luen kanssa lyriikat ja opin ulkoa aika monet biisit vaikkei heti ekana saa selvää. ja monesti oon itkenyt kun kuuntelen vaikka bmth biisien sanoja tai chelsea grinin koska niissä on rankka sanoma, joka ei välttämättä kosketa mua, mutta sitä laulun kirjottajaa koskettaa, voin vaan kuvitella mitä se on miettinyt sillon ku sitä on kirjotettu. mut esim joku justin bieber on paskaa, se laulaa vaan että jee saanko olla sun poikaystävä? vittu mitä sanomaa tossa on?! se on vaa kuraa! kylläpä tuli pitkä kommentti :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. VOI ETTÄ IHANA KUN OOT MUN KANSSA SAMALLA AALTOPITUUDELLA! allekirjotan ton sun kommentin, toi on niin totta :D !! nykymusiikin sanoissa aivan helvetin harvoin on enää mitää merkitystä, lauletaan vaa että "I cant believe it, white girl got some ass, I wanna see it" yms paskaa :D ja sit just tommoset roskabiisit tulee tunnetuiks ja monet hyvien sanotuksien biisit jää taka-alalle koska just se "SMOKE WEED EVERYDAY"-paska jää rimputtamaa päähän. vittu :D

      Poista
  2. ''vauvat on ihania ja söpöjä'' SALLA EI

    VastaaPoista