2014/03/18

nosturissa tavataaaaan

voi helevetti, 6 päivää ni näen mun yhen suurimmista inspiraatioista.
tosiaan on se Architectsin keikka nosturissa ja sitä lämppää täydellinen Northlane ja Stray From The Path. olis mahtavaa tavata Adrian Fitipaldes ihan kunnolla ;_;
SFTP:n oon nähny jo kerran, just niiden biisin aikana vuosi sitte mulla aukes se kulma... toivottavasti ei historia toista itteensä. mun tuurilla tosin ei se olis mikää ihme!
en oo ikinä odottanu mitää keikkaa näin paljon. huikee maanantai tiedossa! ja ihana nähdä kaikkia kavreita sielä pitkästä aikaa :') onko kukaa teistä menossa sinne? jos on ni tulkaa ihmees morottaan! 

ennen maanantaita olis vielä lauantaina Sanni esiintymäs Parkanossa Stagessa. ehkä mä voisin sinne eksyä! myös ne tatuointimessut houkuttelis.. 
huomenna on luvassa musiikkipostaus jos kaikki menee niin ku oon suunnitellukki! :-)

lopuks viel keikkafiilistelykuvia tietty

1 kommentti:

  1. ah niin ihanat bändit! ihan vähän vaan vituttaa ku en pääse.. ;-;

    VastaaPoista