2014/03/08

are we perfect mistakes? or almighty fuck ups?

musta on tullu tylsä bloggaaja. mun blogi lähinnä täyttyy enää mun naamakuvista D: no mut ei kyllä mun elämäs mitää kovin jännää sisältöökää oo.
harmi että kamera jäi kämpille ku poikkesin keskiviikkona Karmassa ku sielä oli videopeli-teemabileet! itse en tosin pukeutunu mitenkää erikoisesti, keskityin lähinnä vaan halvan kaljan kittaamiseen.

mutta asiaan! mulla on kämpillä lojunut vaaleet pidennykset jo marraskuusta lähtien, en vaan oo saanu aikaseks tehä niille mitään. koska alunperinhän mun oli tarkotus värjätä hopeenharmaat hiukset, mutta nyt sitte sain itteeni otettua niskasta kiinni ja hyvä vaan! näistä tuli tosi kivat, tosin pitää vielä vähä sävyttää pidennyksiä. ja tilasin ne Luxstyleltä, niinku mun aikasemmat mustat pidennykset oli. sais tosin olla vähän paksummat, mutta kyllä näillä nyt jonki aikaa pärjää.

mun silmät on näyttäny jänniltä tänään
mulla on tää viikko ollu aikamoista kyrpä otsassa-menoa. mikää ei oo ollu hyvin ja en oo sitä viittiny kavereille näyttää ja MIKÄ VITUTTI VIELÄ ENEMMÄN
mut just nyt tulin takasi kootii serkkujen 9v synttäreiltä ja ehtoommalla ajeleen Parkanoon jos jotakin saattoi kiinnostaa. heihei karvakamut vai pitäskö sanoo et.... moikka murut ja puput♥♥♥ x3 aw aw
 

6 kommenttia:

  1. myh rakastuin tohon kolmanneks vipaan kuvaan jossa sulla on arskat D:

    VastaaPoista
  2. Vastaukset
    1. "pulling someone down will never help you reach the top"

      Poista
  3. asjagdhjasgf kun oot niin kaunis ja tuo tukka ja fskjahfkjas <3 Kiitos.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. paraskin puhuja senkin täydellisyys ;__;♥

      Poista