2014/02/18

my weekend

jestas miten hyvä viikonloppu takana!!
vietin sen siis Jatan luona Seinäjoella. perjantaina baareiltiin, lauantaina ja sunnuntaina lähinnä koomailtiin :D
teidän olis oikeesti pitäny olla näkemässä ku meitsi hurnuuttaa pyörällä pitkin seinäjokee kaatokännissä Jatta ritsillä!
mulla oli tosi hauskaa, toivottavasti pian uudestaan! Jatasta on tullu mulle pienen ajan sisällä yks mun parhaimmista kavereista

siinä se juovuspäissään yrittää laittaa takasin huulikorua.......
mitäs me juopot ensimmäisinä Karmassa :D:DD:
oon unohtanu kokonaan näyttää teille mun synttärilahjan Jatalta jonka sain muutama viikko takaperin! toi hiusharja on niiiiin söpö :D


whihii 142 lukijaa! musta tuntuu että nyt ois hyvä aika tehä taas joku toivepostaus? muutama on ehdottanu musiikkipostausta. kiinnostaisko teitä sellanen? :-)

2 kommenttia:

  1. Noi hiukset on niin upeat! Tee vaikka joku kaveripostaus tai sitte toi musiikkipostauskin kuullosti ihan hyvältä! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitti!:> joo eiköhän toi musiikkipostaus oo sitte tulos täs lähiaikoina! :-)

      Poista