2014/01/26

my lipsticks

täällä ollaan taas :-)
ajattelin täs postauksessa esitellä mun _kaikki_ huulipunat, niitä joita en edes käytä. mulla ei huulipunia oikeestaan edes oo paljon, mutta tulipahan tämmönenki sit väsättyä. mun luottohuulipuna, kirkkaanpunanen, on mun siskolla tällä hetkellä joten siitä nyt ei oo kuvaa.. mutta se on se perus Oriflamelta tilattu kaikista punasin huulipuna :)

kakkosesta en ottanu mitään kuvia yms, koska se on periaatteessa samanvärinen ku numero yksi, mutta vaan ilman kiiltoa. ja numero 5 on ihan vaan ihonvärinen huulikiilto. kaikki huulipunat on hamstrattu näistä ihan perus kaupoista! (citymarket, halpa-halli, h&m, gina tricot etc) en käytä huultenrajauskyniä, vaikka saishan sillä paljo siistimmän tuloksen. en oo vaa saanu aikaseks hommata sellasia :( ja nääki vaa hutasin nopiasti huuliin ja napsasin kuvat! noni selitykset saa riittää
1. tää yks mun lemppareista. harmi vaa että kiiltoa pitää laittaa monta kerrosta että väri on tarpeeks tumma ja eikä meinää sitte pirullakaa lähtee pois huulista kun kuivuu. ja tuntuu ihan kummalta huulisssa! ehkä vähän kirvelee jopa.

3. tosi pigmenttinen, mutta aika kuiva. en tätä juurikaan käytä.

4.sama merkki ku edellinen, ja tässä on tosi kiva sävy!

6. tätäki oon käyttäny vaan muutaman kerran! kivan voidemainen, ei moitittavaa.

7. tää joskus tarttu mukaan alekorista halpa-hallista koska tässä on tommonen kiva roosan väri. leviää helposti!

8. tää on kans yks suosikki! harmi vaa että tää saa mun hampaat näyttää normaalia enemmän kellertäviltä. sempä takia en tota paljoo käytä, ja silloin kun käytän, niin laitan sitä aina vaan mahd. ohuen kerroksen. 

9. Oriflamelta tilattu nude huulipuna! sopivan voidemainen, käy hyvin monien näyttävien silmämeikkien kanssa. pitää vaan lisätä usein.

10. tota en oo näköjään huomannu kuvata tohon yhteiskuvaan, mutta tää on sit kans mulla usein käytössä. sain ton kaverilta joskus muutama vuosi sitten, ja tää on tosi pigmenttinen! ei tarvi monta kerrosta lisätä, koska sitten se leviää helposti ja tuntuu epämukavalta huulissa.

1 kommentti:

  1. Mitä merkkiä nr 3 ja 8 on?? :) aiiivan ihania!

    VastaaPoista