2013/12/09

TÄMÄ FIILIS JOTTEN SANOTUKSI SAA

voi luoja, oon nähny nyt BMTH:n kolmannen kerran ja täytyy sanoo et eilinen oli kyllä jotain niin sdlkfjlskdjf sanoinkuvaamatonta!! Circus oli tupaten täynnä johtuen loppuunmyydyn keikan takia, ja sen kyllä huomas. jonotettiin vielä tunti pakkases sen jälkeen ku ovet oli auennu.. noh, missattiin eka lämppäri mut ei haittaa!

Pierce The Veil ylitti odotukset niin paljon! mä jopa tirautin muutaman kyyneleen :D
ja tartteeko siittä pääesiintyjästä mitään edes sanoa.. siis se yleisö oli mukana ihan täysillä koko ajan! pitissä tuli taas kolhittua hyvin itteensä, mutta tällä kertaa silmäkulmat ja hampaat pysy ehjänä :D

mun ajatus ei oikein kierrä ku oon vieläki iha fiiliksissä. sain kuvattua muutaman pätkän mutta se laatu on sitte mitä on.

SEURAAVAA KEIKKAA ODOTELLESSA!
venaillaa andren kans innokkaasti keikkaa x)
PTV
PTV
PTV
PTV
BMTH
BMTH
BMTH
 
ja jotta te saisitte vähän hajua siitä millanen fiilis sielä oli, kattokaa tästä videosta kohta 3:00 ja eteenpäin. saan siitä vieläki niin vilunväreitä ja en ees tajunnu että tuolla oli noin paljon väkee!!
 


ps. MyDay-video Jatan kans tulee luultavasti huomenna! nyt oon aiva poikki etten jaksa sitä alkaa väsäämään nytte, joten teen sen sitte huomenna ku tuun takasi kotio Tampereelta :-)


1 kommentti:

  1. itehän jonotin aamu yheksästä asti kaverin kanssa :D oli kyl iha täydellinen keikka!

    VastaaPoista