2013/12/18

"laita sen blogin nimeks Gootti-Sallan päiväkirja"

mä en oikeesti ny haltsaa tota MyDay-videojutskaa. oon saanu sen muokattua kyllä jne, mutten saa muokattuu mitenkää sitä tiedostoo videoks XD hävettää, ku kummiski opiskelen media-assariks..
help me et saan sen ees joskus ladattuu tänne!! :(


 oon ottanu vaa puhelimella kuvia, joten sori laaduista!

muttajoo. oon taas pitäny taukoo, koska mulla ei oikeesti riitä energia kirjotella tänne, varsinkaa ku ei oo mitää inspiraatioo. mua väsyttää nykyään ihan hirveesti, masentaa, ja vituttaa. saakelin syksy-talvi-paska. mutta kyllä niitä hyviä päiviäki on, tosin vaan aika harvoin. en tee oikeesti mitää enää vapaa-aikana. mun päivät menee niin että ku pääsen töistä, meen joko päikkäreille tai sit vaa muuten makaan sängyssä. mulla on kauhee ikävä mun kavereita, ku en näe ketää enää. musta tulee viä oikeesti joku epäsosialisoitunu hylkiö. hnggg

haluun myös jo muutosta mun hiuksiin. pidennykset on odottanu Kauhajoella jo viitisen viikkoo, mut eipähän oo siäkää tullu käytyä. haluun muutenki jotain uudistusta mun "lookkiin". musta on tullu tylsä!!


kävin tos öööö viime viikon tiistaina Tampereella, ja tuli ostettua Lindex:istä tollanen yli-ihana bailupaita ja kultanen ketjukaulakoru!♥

ikävä on liloja hiuksia. nyyh 

olisko teillä mitää ehdotuksii mulle mistä kirjottaisin?


2 kommenttia:

  1. tee vaik musiikkipostaus :) tai sit joku 5random-faktaa-minusta juttu !

    VastaaPoista
  2. ''mutten saa muokattuu mitenkää sitä tiedostoo videoks'' mitäköhän ihmettä sä oot mahtanu tehdä :----D Millä sä oot sitä muokannu?

    VastaaPoista