2013/11/28

oldies

tällähetkellä kaikki kusee nyt niin pahasti. tuntuu että epäonnistun jokasessa asiassa mitä yritän tehdä. ahdistus on taas huipussaan ja en saa sitä purettua millään lailla. haluun vaan nukkua.

oon vaan kärsiny kamalista alemmuuskomplekseista ja suuresta inhosta mun peilikuvaan joten en oo mitää uusia kuvia nyt halunnu ottaa.
Sussu täytti eilen 17 ja väsäsin sille semmosen kollaasin, ja siinä samalla tuli tutkittua vanhoja kuvia lähinnä musta ja Sussusta. oon tuntenu Sussun eskarista lähtien ja se on ollu melkein siittä lähtien yks mun parhaista kavereista♥

nyt ku oikein kunnolla kattoo noita mun vanhimpia kuvia niin voi hyvä luoja... mutta mulla on ehkä pieni ikävä tota mun scenemoppia mehmeh >:D

(nää ei oo missää aikanjärjestykses, mutta noi mis mulla on vielä vaaleet hiukset on siittä 6,7 ja 8-luokilta. ysillä värjäsin tummat hiukset!)

täs näkee jotenki tota mun lilaa raitaa tossa edessä
:DDDDDDDDDDDDDDD
oikeesti, ei ei ei ei ei ei. EI (ja huomatkaa mun raudat ja linssittömät hipsterlasien sangat)
voi luoja, iha oikeesti mitä mä oon kelannu mun päässä? MÄ EN EDES VITTU NÄE MITÄÄN
 
 mitä mielipiteitä tää postaus aiheutti? supernoloja? KYLLÄ. kommentteja kehiin!

ps. onko kukaa menos kattoo maaliskuussa Architectsia? ilmeisesti mun lempparibändi Northlane lämppää sitä ja mä repeen täälä jo iha liitoksista! edes jotain piristystä tähän ankeeseen oloon♥
keikka ei siis oo K-18 mutta tilasimpahan ton lipun tollasena ku oon kereenny täyttää jo ennen tota 18 ;D

4 kommenttia:

  1. Oot vaan kaunistunu noista vanhoista kuvista uusiin kuviin mennessä. Mäkin tulossa samalle keikalle. Sitä odotellessa. Tee postaus tauoinnista jonka haluaisit. Lävistyksistäsi ja mitä haluaisit lisää. Vaatteista jota haluaisit pitää ja lempi bändeistä :) lukijaksi liityn kunhan saan google tilin tehtyä. Mahtavia luku hetkiä sun blogin suhteen ollu ja se on vaan tämä kaamos joka väsyttää ;) nimimerkillä täälä sama väsymys ja saamattomus. FUCKING KAAMOSMASENNUS #VITTU

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. voi kiitti!! :-) oon tehny aikasemmin samantyylisen postauksen joskus, mut vois kyl tehä uudestaa ja vähä "päivittää" sitä! C: haha jep älä muuta sano #BULLSHIT

      Poista
  2. kumpa tietäisit miten kaunis sä Salla olet.

    VastaaPoista