2013/11/07

LOVE

pieni epävirallinen tauko näyttäis mulla olevan. mulla ei oo ollu yhtään mitää inspiraatioo kirjottaa tänne, ja kuviakaan en oo ottanu. pari hassua ehkä instagramia varten. mut löytää sieltä siis edelleen nimellä sallawhereismytea! 
en halua että tästä bloggaamisesta tulee pakkopullaa, joten senki takia en oo kirjottanu tänne. johtuu kai tästä kamalasta syksystä, enkä varmasti oo ainut!

mutta anyways, tilasin tänään aivan extempore päähänpistosta platinan väriset pidennykset. hintaa ei ollu ku vähä päälle 60e, sillä tilasin ne Luxstyleltä, mistä oon mun aikasemmat pidennykset tilannu. pituuttaki löyty hyvät 55cm! oonhan mä muutenki luonnostaan blondi. saas ny nähä miten tää mun hiustentapposuunnitelma sit onnistuu..

jos teillä on jotain hyviä vinkkejä blondauksen suhteen, niin kertokaa ihmeessä!! kaikki mahdolliset hyvin toimivat öljyt ja maskit, iha mitä vaan! kunhan mun hiukset ei tippuis loppujen lopuks kokonaan mun päästä :D
ja tässä todiste teille et oon oikeesti blondi ollu joskus. ja alaleukaki näyttää olevan samalla paikalla edelleen XD

4 kommenttia:

  1. Mulla katkeili päällimäisistä hiuksista osa alle 5cm mittasiks että kannattaa olla kärsivällinen ja pitää jonkin verran väliä ja hoitaa niitä hiuksia ennenkö tekee uuden värinpoiston/vaalennuksen ja suoristusraudan kans pitää olla varovainen kun latvat kärventyy älyttömän helposti värinpoistorääkin jälkeen... :D Ihan vaan tämmönen varoittava esimerkki

    VastaaPoista
  2. Heips, mä voin mielelläni auttaa sua tässä ja jakaa vinkkejä :D Eli kaikkeista ensimmäiseks suositteleen sua tilaamaan kunnon kampaamovärit (http://www.villikihara.fi/vaalennusaineet, 500g vaalennusjauhetta + 6% hapete mitä voit laimentaakkin) mutta jos kuitenkin tyydyt kaupan väreihin niin ok.

    Värillä et voi vaalentaa väriä, joten ensimmäiseksi tekisin värinpoiston ja sitten alottaisin vaalennusaineilla läträämisen. Jotkut tekee tän hitaampana prosessina eli raidottamalla. Sanotaan että hiuksia sais vaalentaa vähintään 2 viikon välein, mutta itselläni tällaiseen ei riittäisi kärsivällisyys. Jos vaalennat monena päivänä putkeen, sitä vähemmän ne hiukset vaalenee ja sitä enemmän ne katkeaa. Tärkeää sun on siis tehdä niinä välipäivinä paljon hoitoa hiuksilles eli rakennepaikkaavaa tehohoitoa tai ainakin kuiville ja kärsineille hiuksille tarkoitettua hoitsikkaa. Toimii paremmin jos heität pyyhkeen päähän ja meet saunaan kökötteleen. Sitten kun hiukset alkaa oleen siinä keltasessa vaiheessa niin alat taittaan sitä sun tukkaas hopeatuotteilla. Mun mielestä paras hopeashampoo on fudge. Itsehän vaalensin juuri mustapunaisen tukkani hopeanvaaleaksi ja kampaamo-opintojen/töiden jälkeen mulla on kokemusta...

    VastaaPoista
  3. Hey nakkasin sua tällä ärsyttävällä massahaasteella mun blogissa! Ja omgomgomg blondi salla omgomg

    http://ievablogi.blogspot.fi/2013/11/siis-sillee-niinku-tosi-uniikki-ja.html

    VastaaPoista
  4. paljon hopea shamppoota ja teho hoitoja! hiusten vähäinen pesu on myös hyvä kun shamppoo kuluttaa yllättävän paljon hiuksia

    VastaaPoista