2013/11/18

ei haavat niitä repimällä parane

mistä ihmeestä tää lukijaryntäys on tullu oikeen?? :O

no mutta, vihdoinki tulee kunnon postaus! vaikka ei tässäkää oo mitää päätä eikä häntää, mutta teenpähän tän silti :D

tosiaan tää bloggaaminen on jääny vähä sivuun, koska oon ollu iha yliväsynyt. mulla alko työharjottelu viimeviikolla Nansolla, ja teen sielä iha normisti sellasta 8 tunnin päiviä jonka jälkeen meen aikalailla samantien nukkumaan. työharjottelu kestää vielä viis viikkoo, jonka jälkeen alkaa joululoma! ihmeen nopeesti taas vuosi menny, ei meinaa mieli pysyä mukana. koulun penkki kutsuu siis vasta ensvuonna!
muutenki on ollu kauheen masis-fiilis, ei huvita tehdä mitään, nähdä ketään ja päivät lipuu ohi. kaipaan jotain piristystä :(
dat duckface tho

tänään mulla oli vapaapäivä, ja pitäs olla tällähetkellä olla stadissa. On The Rocksis olis niiiiin jumaleissönin hyvä bändikattaus, mutta huominen 8.00 ajotunti ja duunipäivä pilas kaiken :-( ja muutenki mulla on hirvee ikävä mun kavereita siellä päin! ja humalaki olis jees tähän väliin!

eilen poikettiin porukoitten kans Tuurissa, ja tuli ostettua yli-ihana laukku ja pari muuta tilpehööriä!
hintaaki oli vaan vaivaset 15e :3
jos jollakin on kokemusta tosta Garnierin tehohoidosta, niin auttaako se hyvin??

jaksoin jopa panostaa tänään mun ulkoseen olemukseen, vaikka en mitää tähteellistä oo tehnykkään. tässä siis saatte taas nauttia tästä mun ihanan digikameran paskalaadusta ja mun naamasta x)
olis voinu kyl ton peilinki eka puhdistaa..
joku kumminki tästä taas mainittee, niin kyllä, sheivaan melkein kokonaan mun kulmakarvat. luomiväri on helpompi muotoilla "karvattomaan" kohtaan ja saan niistä paremman näköset noin. ja en kadu sitä, voinhan mä aina kasvattaa ne uudestaan.
 
ettepähän ainakaa unohda mun naamaria pitkään aikaan tällä kuvamäärällä :DDD
 
ps. kiinnostaisko teitä vaikka kaveripostaus? olis kiva tehä semmone! :-)
 


12 kommenttia:

  1. tee kaveripostaus.......... if u know what i mean...................... ;) ;) ;)


    mut salla oot ihana! <3

    VastaaPoista
  2. piirrätkö kulmas kajaalilla vai kulmakynällä ? :d

    VastaaPoista
  3. Voitko tehä videon missä näytät miten teet noi sun kulmat?:)

    VastaaPoista
  4. löytyykö sulta muuten tumblria? :o

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. joo löytyy, mutten osaa käyttää sitä XD

      Poista