2013/10/07

oon varma et musta on tullu jonkinsortin alkoholisti. nyttekki on krapula, ja en malta odottaa perjantaita että pääsee juhlimaan kaverin synttäreitä. kamalan paljo synttäreitä! okei, mulla on ollu taas vähän huonompi fiilis, joten on senki takia otettua vähän liikaa kuppia.

viikko koulua enää jäljellä ja sitte alkaa syysloma! maanantaina heti sisarusten kans autokouluun, saas nähä mitä siittäki sitte tulee. muita lomasuunnitelmia mulla ei oo, varmaan Kuopiossa käyn kaveria moikkaamassa! onko mulla lukijoita sieltä päin? :-)

ja en tiä mitä teen mun hiuksille. en saa näitä mitenkää!! pitää turvautua pidennyksiin. haluun mun liukuvärjätyt hiukset takasi x(

tää postaus nyt vähä pomppi aiheesta aiheeseen, mutta niin mun ajatuksetki tekee.

tällänen meikki tälläkertaa!

halusin häpäistä itteni myös Bloggerin puolella.

pps. Northlane on mun suosikki. tsekatkaa!! kaikki sanotukset on jotain niin mahtavaa♥

tää biisi ollu mun lemppari jo alkuvuodesta!



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti