2013/10/13

ketä me ollaan

on taas niin kamalan tylsää, joten ajattelin ajankuluks heittää tänne taas sata naamakuvaa musta, ku jaksoin jopa huulipunaa laittaa ja hiukset kihartaa. ihanaa ku voin taas käyttää melkein mitä tahansa meikkejä ja huulipunia, ilman miettimistä miten se sopis mun lila-turkoosi-hiuksiin! tosin alko pelkkiä liloja hiuksia tuleen ikävä, mutta aijon nyt ainaki pysyy näissä tummissa hiuksissa sen aikaa, kunnes saan nää hyvään kuntoon. sitte voinki taas sabotoida ne ja heittää värinpoistot ja shokkivärit päähän! ties mitä väriä mä tällä kertaa keksin laittaa ;)
huomatkaa mun coolit kaljapullonkorkit noissa tunneleissa! :-D
ulkona olis kiva ottaa kuvia ku on niin nätti ilma, mutta ei tällä digikameralla oikein mitää komeita kuvia kyllä saa.:-(

oon myös ajatellu apteekista ostaa sitä eläimille kuuluvaa biotiini-lääkettä. tosi moni on kehunu sitä, miten niiden hiukset on alkanu kasvamaan ja paksuuntumaan nopeasti sen lääkkeen ansiosta.ja sama juttu kynsien kanssa, joita oon nyt onnistunu kasvattamaan!
eläinten biotiinia siksi, koska siinä on huomattavasti enemmän biotiinia kuin ihmisille tarkoitetussa lääkkeessä! ja taitaa se olla halvempaakin :o ja jos jotkut nyt miettii, niin ei, mulle ei kasva eläimen turkkia. noh, en mä mikää hiusexpertti todellakaan ole, mutta ajattelin ainakin kokeilla sitä!
jos joku teistä on sitä kokeillu, olis kiva tietää enemmän miten se teillä on toiminu?

eilen oli tosiaan ne kaverin krebut, mut mua ei oikeen inspannu ne niin lähin aikasin kotiin nukkumaan. onko musta tulos vanha?? jk, 18 SYNTTÄRIT TÄÄLTÄ TULLAAAAN XDDDDD
tänään oon vaan maannu tyytyväisenä sohvan nurkassa ja läskeilly. dieetin alotin, mutta tänään läskillä oli vapaus siirtyä muhun oikein kunnolla. olis tarkotus saada kroppa kesäkuntoon, jotta kehtais tän 2 vuoden talviturkin heittää pois enskesänä! ja en edes muista koska viimeksi olisin bikinejä käyttäny... en luultavasti koskaan. olen lihava ja tulen aina olemaan. nyyh.
okei, itsestäänhän se vaan riippuu. nyt on vaan otettava itteensä niskasta kiinni! YES I CAN

lopuks vielä aivan huippu biisi jota oon koko päivän fiilistelly!!

6 kommenttia:

  1. oot niin kaunis, että en saa henkee ja sitä paitsi et oo ees lihava !!

    VastaaPoista
  2. Mistä sait idean nyppiä ylipuolet kulmakarvasta pois ja ootko katunnu sitä päätöstä, että sheivasit/nypit suurimman osan kulmakarvoistas?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. en oo katunu XDD aikasemmin sheivasin koko kulmakarvan pois, nyt jätän tohon alkuu tommosen tupsun ku se on helppo piirtää luomiväril

      Poista
  3. ei oo reiluu et oon noin kaunis :(
    http://pink-sparkling.blogspot.fi/

    VastaaPoista