2013/10/22

crazyfactory, I love you

yay! sain mun cf:n tilauksen kätöseen eilen! 
paketti sisälsi siis yhet tunnelit, kolmet plugit (kaikki venyt 26mm) ja koruja mun snakeihin!

täs samalla voisin tehä postauksen mun venytysprojektista, ku jotkut niin on toivonu.
alotin venyttämisen suurinpiirtein heti kun aloin opiskelemaan Kauhajoella. oon nyt sisi reilun vuoden venyttänyt korvia aivan liian nopeeta tahtia, ku onhan nää nyt sen 26mm jo. mun korvanröörit näyttää siis ihan ku koiran anukselta, joten suosittelen muiden ottamaan tän venyttämisen hitaasti, ellei halua sellasia lörppäröörejä ku mulla :-D
huomatkaa miten mun kulmakarvatki on muuttunu :DDD

rasvaan nää joka ilta, ja varsinki nyt talvella näistä pitää pitää hyvä huoli, ettei ne jäädy ja/tai tulehdu. puhdistelen näitä suihkussa ja korut yritän pitää kans aina mahd. puhtaina ennenku tungen ne korviin.
alunperin mulla oli tarkotus venyttää about 18mm, mutta niinku moni sanoo että tähän jää koukkuun, niin mullekki kävi! saas nähä venytänkö enempää, ehkä vielä 2mm. äite vihaa näitä, ja kaikki mun sukulaisetkin, mutta munhan ne korvat on ja jos alkaa kaduttaa niin voihan vittu. kyllä nää sitte voi aina käydä kirurgilla leikkauttamas siististi normaalin korvan näköseks, mutta se on sitte omasta pussista pois. mutta nyt ainaki rakastan näitä!

kameran tarkkuus vähä heitti D-:

1 kommentti:

  1. Ootpas kaunis :3 ja ihan hullun siistei venytyksiä!
    http://ourwaynotyours.blogspot.fi/

    VastaaPoista