2013/10/28

blink-182 - Always

mä en ny oikee keksi tähän mitää sanottavaa, pää raksuttaa tyhjää ja oloki on sellanen. tänään tehdää likkojen kans lohtukakkua (mutakakkua) koska miehet on perseestä. ja taas yhdellä ehtoolla maailma muuttuu paremmaksi paikaksi.

tehtii likkojen kans hirvenliha-pihvejä torstaina! ite kyllä söin tietty kasvispihvin muttajoo.

huhhuh miten paljo synttäreitä on ollu täs loppuvuodesta.
perjantaina oli siis Empun 17v kemut ja siinä samalla juhlittiin Miron 18v synttäreitä.
kuvaaminen jäi tosi heikoksi, ja aloin olee itekki jo aika tuiterissa joten siksi nää kuvatki on kamalia.
hyi kauhia toi mun nenä... :(

asiasta kukkarukkuun mulla on valtava hiuskriisi. olis mahtii saada sellaset harmaan hopeat hiukset mut se taas vaatis sitä jumalatonta blondaamista ja värien kanssa takkuamista. ja kelatkaa mite mun hiuksetki kärsis ku ne on muutenki jo iha kauhees kunnos.
ehkä mä vedän vaa liukuvärjätyt hiukset, ne oli tosi jees. pidennyksetki pitää tilata (oon siittäki höpöttäny vaikka kuinka kauan mut ei oo tullu aikaseks hommattuu...) ja aargh!


ei jestas miten sekava postaus. oon iha pihalla nyt. lukeeko tätä blogia enää edes kukaan?


7 kommenttia:

  1. Lukee! Ja ooii tuon viimisen kuvan tukka ois kyllä aika täydellinen c:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mietin eka et mitä se siä oikee jtn Lukea huutaa XDDD nii olis!!

      Poista
  2. typerää ku ne bileet meni semmoseks kauheeks draamaks! olis ollu kiva olla sun kans enemmän :c

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. no perus ne samat draaman aiheuttajat -_- ens kerral sit ku oon pno!

      Poista
  3. et oo kyllä mun mielestä mitenkää päin lihava ja sitte oot viel ihan jumalattoman kaunis! ;__; :*

    VastaaPoista