2013/09/10

when keeping it real goes wrong

mulla tosiaan suomeksi sanottuna ihan helvetin hyvät suunnitelmat viikonlopuksi. huom, oli. onnistuin jättämään mun rahapussin Kauhajoelle, ja eihän mun viikonlopusta sitten mitään oikein tullukkaa.

Perjantaina oli kaverin 18v. synttärit jossa piipahdettiin kavereiden kanssa, meno oli kumminkin aika huono koska ei tunnettu sieltä ketään. lauantaina olin kaverilla kattomassa leffoja ja sunnuntaina siivosin kotona. 
saatte ihailla nyt eniten mun naamaa, ei tullu otettua oikein mitää muita kuvia viikonlopulta. 
sori mun tissit :| 

äite oli sitte repiny kaikki mun julisteet pois seiniltä, joten mun huone näyttää ku siellä olis joku muutto kesken. näky on aiva hirvee! tosin sain ne julisteet ehjinä takasin ja laitan niitä sitte tänne Kauhajoen kämppään.

ps. Kati hommas mulle lipun Heart In Handin keikalle! 6 päivää jäljellä ennenkuin junan nokka lähtee Helsinkiin, tästä viikosta tulee tuskallisen hidas. onko muita menossa? :)

3 kommenttia:

  1. Uu oot iha hullun kaunis! Tykkään tosta tukan väriyhdistelmästä (----:

    VastaaPoista
  2. ei vittu salla :D mietin ihan törkeen kauan että kenen synttäreillä sä oot ollu... OLIN ITE MUKANA :D


    heheh.

    mut aww oot niin ihana :3

    VastaaPoista