2013/09/04

solukämppä

täs muutama kuva mun huoneesta. toi on siis paljo isompi huone ku asuntolassa, ja vuokraki on tosi halpa koska mulla on sen verran hyvä asumislisä. tai tuki. mikä lie :D en ottanu kuvia yhteisistä tiloista, siä alakerras on ny vaan eteinen ja keittiötilat ja suihku. vessa mulla on yhteisenä Oosan kans, joka asuu seinän toisella puolella.
vein tonne julisteita, pari mattoo ja lamppua kotoo, että olis paljo viihtysempää ja kodikkaampaa. nyt mun huone on vissii ihan kolkko, äite otti sieltä kaikki loput julisteet pois.. ;_;

mutta kyllä tuola viihtyy!:-)

mun kamerassa on parhain laatu ikinä
ostin muuten uudet popot cittarista! noi oli 2 kybää. ei mun jalka oo oikeesti kokoo 41, noi vaan oli nii pientä mallia. hope so, en halua olla mikää melajalka ;( 

6 kommenttia:

  1. Löytyy samat kengät kolmekutosena!

    VastaaPoista
  2. oi just kiva huone! missä sä siis asut jos et asuntolas :o on tainnu mennä ohi..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. asdddd hienosti meni otsikko ohi.......:DDD sori!

      Poista
    2. haha! mietinki et enkö osannu selittää kunnolla vai kuinka:DD

      Poista
  3. rupesin selailee sun blogii sun aski kaut ja nyt rupes vituttaa :D sul o pajo kivempi huone siellä ku mul täällä :c kade oon !

    VastaaPoista