2013/09/26

sitten kävi vielä näin!

vihasin mun lila-turkoosi-hiuksia. ne haalistu tosi nopeeta, ja se sai näyttämään ton turkoosin ihan merilevän vihreeltä ja ei mulla riittänyt into enää värjäillä niitä. päätin siis värjätä tiistaina tummat hiukset ja tykkään näistä hirveesti!♥ saan taas vihdoin alkaa käyttämään kaikenvärisiä huulipunia näyttämättä milanonin maalikartalta. ja suurin osa mun vaatteistaki sopii paremmin tummien hiuksien kanssa!


jos joku teistä lukijoista lukee mun blogia mun hiuksien takia, luultavasti häippäsee. näihinki varmasti kyllästyn taas jossain vaiheessa, ja suunnitelmissa onkin nyt pitää kunnolla huolta mun hiuksista ja saada ne hyvään kuntoon. saas nähdä sitten mitä keksin ;)


4 kommenttia:

  1. Ihanasti sopii tuo uus tukka ja uudet lävärit c: oot niiiiin nätti ♥

    VastaaPoista
  2. Voi että, sopii sulle TÄYDELLISESTI D: <3

    VastaaPoista