2013/08/08

Oriflamen tilaus ja kalastusta

äiten työpaikalla tehtiin tilaus Oriflamelle, ja äite ehdotti että meki voitais sieltä tilata jotain. mulla ei oo ikinä aikasemmin oriflamen tuotteita ja en oo tilannukkaa ikinä meikkejä.
tilaukses meni abouttirallaa kaks viikkoo, ja tänään sain mun minimaalisen paketin kätöseen. tilasin siis kaks halpaa huulipunaa ja ripsivärin. sain myös siskolle tarkotetun hajuveden, jonka äite sitte haluski antaa mulle x)  elämäni ensimmäinen oma hajuvesi. ilmankos oon haissu aina iha soijalle :___DDD muttaku ongelmana on se etten tiedä haiseeko hajuvesi hyvälle vai pahalle! tiän et kuullostaa iha weird ass shittiltä, mut se on totta :D  no, kyl toi iha kiva haju on, kai O_O

hajuveden nimi on "Precious Moments". se tais olla about 25e, huulipunat ja ripsari 3-4e.
 
huulipunista en ny saanu mitenkää onnistunutta kuvaa, mutta toi toinen on tulipunanen ja toinen sellanen vaalea roosa. harmittaa ku toi punanen ei sovi mun hiuksiin alkuunkaan ja rakastan punasen sävysiä huulipunia. no mutta pian on tulossa hiuksiin taas muutosta!
 


olin kalastamas pari päivää sitte Sussun kans. sain elämäni ensimmäisen kalan! mä olin niiiin liekeissä, olisittepa nähny.
 
ps. huomenna on viimenen työpäivä! tää viikko on ollu paljo rennompi, ku oon saanu köröötellä päältä ajettavalla ruohonleikkurilla. on tullu otettua osumaa rännien ja kivien kanssa, jääty jumiin kannon ja talon väliin ja tehty u-käännöksiä keskellä tietä. onneks toi kaikki loppuu XD
ja lauantaina musta tulee taas kauhajokilainen!! tiistaina kauppis taas kutsuu, iiiiks

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti