2013/08/21

"All the lies don't hold me, but they're sinking in my skin"

ompa teitä lukijoita tullu taas pienen ajan sisällä lisää!♥

Oho, en oo postannu yli viikkoon. no ei kai täs mitää ihmeellisiä oo edes tapahtunu, koulussa on tultu käytyä ja illat mennykki maatessa kämpillä. kiinnostaisko teitä jos ottaisin muutamia kuvia mun asuinoloista??
 

kävin viimeviikonloppuna Porissa Katia viihdyttämässä. melkosta viihdettä kyllä oli, se reissu oli niin mulle tarpeen :-D oli iha hullun hauskaa, ja ihana nähä mun heartless dickhead-puoliskoo pitkästä aikaa! kamera unohtu mulla kotio, mut ehkä parempi niin... XD


koulu on alkanu ihan hyvin, vaikka mä en viihdykkää täälä mitenkää erityisemmin. en edes tiedä enää, onko tää se ala mihin haluan valmistua. kaikille uusille lukijoille tiedoksi, opiskelen siis kauppiksessa audiovisuaalista viestintää. eli media-assistentiksi olis tarkotus valmistua parin vuoden päästä. radiojuonto-hommat kiinnostaa! mut mulla ei oo kyllä tullu vielä mitää kokemusta siittä, niin on paha sanoo miten sitte tykkäänkää siittä. toivottavasti tykkään, sillä en haluaisi vaihtaa koulua, ku onhan mulla täälä jo toi kämppä mihnä asun. toisaalta oon miettiny, millasta olis olla parturipuolella.. hnnnnggg. 
no, kaippa tää tästä selkenee!
mä en tiä mitä näiden hiuksien kans teen... menee järki
pitäs säästää rahaa järkkäriin...ja autokouluun pitäs ilmottautua. ei tuu mitäääään

ensviikonloppuna olis ne Blockfestit, mut en ny tiä mitä niitten kans tekisin. nyt se on loppuunmyyty, ku en saanu aikaseks tilata niitä silloin, ku niitä lippuja vielä oli. niitä myydään vielä huutonetissä yms, mut voi olla etten hommaa niitä. jos meenki vaa sinne alueen ulkopuolelle hillumaan? en tiedä, oon niin kamalan vaikee tekeen päätöksiä ja sitte poraan kotona ku ei oo mitää tekemistä :-D

ps. Asking Alexandrian, We Came As Romansin ja Blessthefallin uudet levyt on täyttä rakkautta!!


3 kommenttia:

  1. ....vieläki on vähä olotila päällä mut even when my mind's exhausted I SURVIVEEE XDDD ♥

    VastaaPoista
  2. https://www.facebook.com/events/453140694741877/
    tääl kaupataa vähä välii lippui!

    VastaaPoista