2013/07/23

yallah

mulla on nyt kauhajoella katto pään päällä!! käytiin eilen kattomas soluhuoneistoo ja tehtii sitte vuokrasopimus siittä. mulla ei varaa yksiöön ja kaikki halvimmat kauhajoelta oli jo menny. mut ei toi soluhuoneisto ollu paha ollenkaa, paljo tilavampi mitä asuntolassa. ja viereises huonees on mun hyvä kaveri! sinne voi muuttaa 1.8 mikä olis mulle jo tosi jees, mut mulla on viä silloin töitä. mitä pikemminki kihniöstä pois, sitä paree :_D pistän siittä heti postausta ku oon saanu muuton tehtyä! 

hups laatu

tosiaan, oon töissä ollu kunnalla nyt toista päivää. leikkaan ruohoo, nypin rikkaruohoja ja leikkaan oksia niinku viimevuonnaki. eilen myrkytin koiranputkia. life is good XDDDDDDD
ainii ja täs viel kaks ostosta mitä hommasin tuurista! noi ripset on iha sairaan luonnolliset, mulla oli ne just edellisen postauksen kuvissa. eikä ees tunnu et olis tekoripset! noi on tällä hetkellä ainoot ripset mitä omistan, ne ihanat seppälän ripset hajos käsiin O_O ja muutenki onnistun aina hukkaamaa kaikki ripset, saa nähä kauanko noi on tallessa!
must-ostos :D:DD:ddd


joo. aika turha postaus. ehdotuksia? pliiiis

ps. block-fest suunnitelmat meni päin persettä. se on loppuunmyyty joten sinne meni mun ainut kesäloman ilo. tainno, onha sillo jo koulut alkanu. perkeleeeee


6 kommenttia:

  1. Eikös niitä lippuja täältä vielä saa tilattua vai olenko ihan väärässä? http://www.lippupalvelu.fi/event/blockfest-lauantai-lippuja/105875

    VastaaPoista
  2. En kestä.... AH:Dddd Onneks meni laulaja vaihtoo!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. XDDDD hajosin ku näin ton levyn, oli pakko ostaa

      Poista
  3. Hiuksissas on vaa nii asennetta

    romanceofmine.blogspot.fi

    VastaaPoista