2013/07/29

Vauhtiajot

olin tosiaan koko viikonlopun Seinäjoella Vauhtiajoissa. tosiaan kävin lauantaina pikasesti kotona värjäämässä hiukset ja hakemassa vaatteita. sisälle en itteeni jaksanu maksaa, koska ei siä mun mielestä mitää hyviä esiintyjiä ollu. Petri Nygårdin oon nähny jo kerran, ja siinäki on jo kerta liikaa. Petrin livenä näkijät tietää.... traumaattisin esiintyminen ikinä.

mutta oli huikee reissu, näki tota Imatran Inkeriäki (XDDDDDDDD) ja pidettiin hauskaa. melkein jo olin unohtanu et miltä sosiaalisoituminen tuntuu, terveisin erakko.


meikit päin persettä ja menoks
Roosan kans menojalka jo vipatti!

Imatran inkeri (Jatta) fiiliksis
mun ja Jatan yhteiskuva. piri toimii

että sellanen reissu! keskiviikkona mulle tulee palkka sairaalalta ja meen ostoksille kaverin kanssa Tampereelle lauantaina. pakko hommata uusia vaatteita ennenku majoittaudun suht koht pysyvästi Kauhajoelle. pitäis uusia venytyksiä tilailla. Plug Clubilla ja UK Custom Plugsilla on ihania venyjä!! *-* 
olisin Koomajoelle jo viikonloppuna muuttanu, mutta mun pitää olla viä nyppimäs rikkaruohoja 9. päivään asti. ilmeeni:

ps. viimeviikolla tuli 100 lukijaa täyteen!! mitähän kivaa mä keksisin


2 kommenttia:

  1. SALLA XDDDDDDDDDD inkeri...... 8| onpaha mulla punaset hiukset omg! mut oli kiva nähä♥ :-3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. XDDDD niin on ja oon iha kade :< ja jep, toivottavasti nähää taas pian♥ n_n

      Poista