2013/07/13

save your excuses for someone who really cares

kaikki aina höpäjää kesän alus miten upee ja mahtava niiden loma tulee olee. sit loppujen lpuks ne kaikki vaa märehtii sisällä tekemättä mitään. niin mun loma on menny tähän asti. (jos ei siis töitä lasketa.) nojoo, olinhan mä provinssis. olispa täälä joku puisto mihin vois mennä vaa kavereiden kans hengailee ja juomaan kaljaa.
onko muut huomannu saman? että odottaa kesästä paljo kaikkee mukavaa mut loppupeleis se on ihan superlame. tulee ikävä koulua, koska silloin ees on jotain tekemistä. onneks ensviikonloppuna pääsee vaihtamaan maisemaa tonne pk-seudulle! :-)
kokeilin pitkästä aikaa tota "scene"-hiusmallia. täytyy sanoo et tuli sitä ikävä ja tykkäsin :DDDDDD en muistanu et siihen menee nii paljo lakkaa. venailen vaan mun palkkaa ja sitte hommaan heti pidennykset että näyttää kivemmalta! :>
semi kaksari hei

oon ny täs muutamien päivien aikana selaillu netistä piilolinssejä. haluaisin sellaset suklaanruskeat ja oikein kunnon siniset linssit. en mitää sellasia animemangakawaii-tyylisiä, vaa niiden pitäs olla mahdollisimman luonnollisen näköiset! joten, jos joku tietää jotain hyviä sivustoja mistä saa laadukkaita piilolinssejä, valaiskaa tietämätöntä .__.
täs mä 


2 kommenttia:

  1. olin oikeestaa varautunu siihen et vietän koko kesän sisällä mut sitte mulle on tapahtunu jotain ja oon oikeesti alkanu sosialisoituu ja hengaillu iha ihme tyyppien kanssa ja tutustunu uusii ihmisii :33

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. lucky you!! mulla onki menny sit iha toiste päin ja oon epäsosiaalisoitunu omas huoneen nurkas ja haisenu pahalle:---D

      Poista