2013/07/06

roadtrip

perheen kesken tapahtuvien draamojen myötä Jenna ja Oosa tuli hakee mut keskiviikkoyönä Lapualle. sielä mä sitte viivyin pari yötä ja viimeyön olin mumman ja paapan työnä Kurikassa. iskän luo munhan piti mennä mutta herra oli taas päättänyt avata pullonkorkin.. mutta täytyy sanoa että teki ihan helvetin hyvää päästä tuulettumaan hetkeksi aikaa. nyt taas kotona ja seuraava reissu oliski sitte stadiin!
ja kävin muuten tänää kalastamas ekaa kertaa tänä kesänä!


leikkasin ittelleni taas lyhyemmät etuhiukset. parempi ny ku aikasemmin ku en meinannu saada mun hiuksia enää millää lailla:-|
söpö Jenna taustalla<3
Sussun naamioitunut hauki
tuolta olis saanu niin kivoja kuvia järkkärillä... mut no money no funny
siittiö-ahven

millasii postauksii te haluaisitte tulevaisuudessa? enemmän videoita ja vähemmän teksii vai onko näin hyvä? 
ps mun työt sairaalassa loppu! olin sielä vaan kuusi päivää tuuraamassa yhtä hoitajaa. oli tosi outoo ku oma mummu oli mun työkaverina :D mutta tulee ikävä niitä mummuja ja pappoja siellä! :( kovasti aiheutti puheenaiheita mun venytykset ja lila pää. nyt vaan palkkaa ja Helsingin reissua odotellessa! ja sitten alkaaki taas pian ruohonleikkuu yh
lörppökorva
ryhmächat Bryan Starsin kanssa! jestas miten kade oon ton elämälle... jäbä haastatellu mitä huikeimpia bändejä ja esiintyjiä ;_; (jos joku ei tota tunne, ottakaa selvää hetinyt)

ps muistakaa seurata mua instagramissa! mut löytää sieltä nimellä sallawhereismytea :-)

4 kommenttia: