2013/07/09

do you like music? -do you like breathing?

eilen olin mökillä mun serkun ja siskon kans. ihanaa viettää laatuaikaa kolmistaan pitkästä aikaa! viime kerrasta on varmaan...vuosi? alkoholia, maailmanparantamista ja paskaa musiikkia. kivaa oli, toivottavasti pian uudestaan <3
kuvattiin muutama videoki, mutta ei nyt oikein löytyny mitää julkasukelposta :DDDD
mihin tää laatu hävis..
parasta viihdettä krapulassa:D:D:ddd +wipeout 

katoin tänään leffan nimeltä It's Kind of a Funny Story. se oli mun mielestä tosi jees, suosittelen! kertoo masentuneesta tyypistä joka menee sitte sairaalaan ja rakastuu siel naikkoseen. ihan ennalta-arvattava mut semmonen poruleffa :D
nyt tylsyyteen voisin kattoo noi LINKKAA BLOGISI-kommenttien blogit, en oo saanu aikaseks viä kurkata niitä....


ps. onko teistä kukaa menos Blockfesteille? mä luultavasti oon, vaikka ny ei mun tyylistä musiikkia oo. mut lippu on tosi halpa! ja tangomarkkinoillekki mä oon ilmeisesti menossa viikonloppuna :D oh god mä tarviin hevikeikan

pps. oon huomannu miten mun postaukset on nykyään iha törkeen tylsiä :D mitä mä teeeeeeen


11 kommenttia:

  1. Blockfesteille menijä ilmoittautuu! :3 Ei kans oo oikee mun tyylistä musiikkia siellä paitsi julma henri :--D

    VastaaPoista
  2. Muista sit kattoo mun blogi ! Et varmaa viel oo nähny x)

    VastaaPoista
  3. Tuutko Vauhtiajoille tän kuun lopussa?!?!?1 Jos tuut ni vois nähä:-3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. PITÄÄ KATTOO! :3 sit mentäs kaljakelluntaa <3

      Poista
    2. Nojuuu no en itekkää tie et mennääkö sinne vai mitä tehää ku alunperin siis tai oikeesti meen ton yhen hönön pikkusiskon rippijuhlii ko ne on samaa aikaa XDDDd Mut olis jees nähhä taas:-3

      Poista
  4. hei mäki oikeesti lähen blockeille! XDDD tuuks samaa omppuuuu??

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. lupasin mennä jo siskon, serkun ja parin muun kaverin kans omppuu, MUT SEHÄN ON SIT ERIASIA MISTÄ HUONEESTA HERÄÄN XDDDDDDDD

      Poista
  5. Blockfestiin jooo! Siellä voisin vaikka olla niin hurja ahdistelija et tulisin moikkaa sua, en provinssissa saanut aikaseks tai jotai vaikka pari kertaa sut ohimennen näinki :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. juu tottakai tuu ihmeessä! mäki näin sut mut en uskaltanu tulla sanoo mitää XDD lol minä

      Poista