2013/07/19

absolut turquoise

kävin eilen muorin ja vaarin kans Keskisillä. sielä oli alennusmyynti ja ostin sitte päähänpistona turkoosin hiusväripurnukan! 

tää setti oli 4e, mikä sopi mulle vallan mainiosti! ei tartte enää pullasudilla yrittää hinkata..
värinä oli Crestolin Absolut Turquoise. samaa merkkiä käytän lilassa :)
minä vitun idioottina unohdin laittaa värinpoistosta sen värinpoistovoiteen, ja hinkkasin sen sitte erikseen päähän. ihmettelinki et miks se värinpoisto ei riittäny mun päähän ku aikasemmin oli riittäny :D voi jeesus
tältä mun pää näytti värinpoiston jälkeen.  aika söpö vai mitä??
sitte erottelin sen osan minkä halusin turkoosiks ja loput värjäsin lilaks! annoin värin vaikuttaa tunnin verran.

värjäsin uudestaan mun hiukset vielä tänäaamuna, koska ne oli hirveen epätasaset ja laikukkaat. ja toi vihree paisto niin kirkkaasti tosta turkoosista. ei se kokonaa nytkää lähteny, mut ei sitä niin pahasti enää erota :-)

hot or not?


24 kommenttia:

  1. Aivan ihanat hiukset ja sopii sulle hyvin!:)

    VastaaPoista
  2. Pidän sun hiuksista ! mut toi hammaskoru ei oo vaa mun juttu :/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitti! ja ei se oo hammaskoru, vaa smiley mikä on siin ylähuulen jäntees kiinni :D

      Poista
  3. Sulla on aivan ihanat hiukset ;____; oon kade. Oot niin kaunis! :3

    http://cowswings.blogspot.fi

    VastaaPoista
  4. Waau x.x noi sun hiukset on tosi täydelliset

    http://bitchpleasesaraisaprincess.blogspot.fi

    VastaaPoista
  5. ihanat hiukset! :-) ♥
    meinasin tippii tuolilta ku luin että asut kauhajoella :D itekki asunu siinä läävässä jo monta vuotta

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitti! n_n <3

      haha, käyn siel kauppista ni sen takii pitää taas sinne muuttaa :D mut on se iha semi paikka kyl! :)

      Poista