2013/06/30

inked up

kaveri lupas mulle tehdä synttärilahjaks tatuoinnin! mun synttärit tosiaan on vasta tammikuun alussa, mutta hyvä se on jo alkaa suunnittelemaan mitä haluan :D don't worry, hän on ihan ammattilainen eikä mikään amatööri tatuointikoneen kanssa. 
mulla alko heti ideat hyrräämään päässä ja en tiedä mistä aloittaisin! ehkä chestpiece tai sit jos alotettais mun sleeve? tai sormitatuoinnit? HELP ME!
täs olis nyt noita chestpiecen kuvia. jotaki ton kokosia, mutta en osaa päättää vielä että haluanko jonku näkösen kuvan vai tekstin! tykkään chestissä ruusuista, tikareista, pääskyistä ja toi "all seeing eye" on kans tosi siisti. ja peuran sarvet! mutta aikamoinen sekametelisoppa tulis jos ne kaikki yhdistäis samaan kuvaan :D päätöksiä päätöksiä.... onneks mulla on täs vielä hurjan pitkä aika miettiä noita! ja mietin sitte vielä vaikka ens kesänä mitä haluan, kunhan oon siitä kuvasta 100% varma. 
ehkä toi teksti olis kivempi ja naisellisempi. dunno
tossa noita sormitatuointeja. toi kohta mihnä lukee "mermaid" haluaisin siihen ehkä jonku "FACE FEAR" tai "HAVE HOPE" tekstin. ei mitään "LOVE HATE" juttuja, niitä on niin monella!
tuos toi käsivarsi minkä mä joskus haluaisin täyteen. se alotettais kyynärpäähän ulottuvalla leimalla ja sitte joskus myöhemmin lisättäis lisää kuvaa. herranisä ku on vaikee päättää! >:((

omg oon niin innoissani!!

10 kommenttia:

  1. Sormitatuointeja en suosittele ekaksi tatuoinniksi, sattuvat aivan helvetisti :D Toi chestpiece kuulostaa kyllä hyvältä :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oon kuullu kans monelta että sormitatuoinnit tekee aika muikeeta :D ja jep! :>

      Poista
    2. Joo mulla on sormessa tatuointi, ja voin sanoo et kyl meinas poru päästä ku sitä tehtiin :--Dd Mäki sanoisin että chest! :)

      Poista
    3. no voi piru :D mut chest olis kyl tosi jees! :-)

      Poista
  2. Olen tosi kateellinen D: sinä onnekas. Chest olisi varmaan aika helvetin upea, ja se on sellainen tatuointi joka olisi parempi tehdä yhessa projektissa, sleavea voi taas hakkailla pitkälläkin aikavälillä vähän kerrassaan

    VastaaPoista
  3. Olen kateellinen, kun minun ystäväni eivät hommaile lahjaksi tatuointeja ;_; Sinuna ottaisin chestin :3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. haha, toi on mullaki kyl aika varmasti once in a lifetime :D

      Poista
  4. ei todellakaan kannata ottaa sormitatuointeja, pilat oikeasti mahdollisuutes päästä hyviin töihin :/

    VastaaPoista