2013/06/27

anxiety shopping

jestas miten kamala ilma tuola pihalla on. heräsin yöllä eka hirveeseen tuskanhikeen ja seuraavaks siihen ku tuntu että maailmanloppu alko. menis toi hirvee ukkonen jo pois hyihyi :<

poikkesin eilen Virroilla äiten, isäpuolen ja pikkusiskon kans extempore ja tuli ostettua muutamia kivoja juttuja! kaikki on ostettu Löytötexistä.

tässä siis nää ostokset:
täs tää näyttää kauheelta mätisäkiltä, mut ei oikeesti oo! hintaa tolla oli 10e
mintunvihreä toppi, 13e
poikien armeijakuvioinen t-paita 7e
ajattelin tuunata tosta jonku kivannäkösen! ehkä niittejä? :o
 
kokeilin ekaa kertaa tota natural code-meikkivoidetta ja tykkäsin! myös toi random puuteri on tosi hyvää, ja halpa:> (4e)
kangaskengät 9e
ruusupinni 5e
tolta se paita näyttää päällä
 
mulla oli siis keskiviikkona vapaapäivä. mun ei enää tartte vahtia lapsia, vaan mulle tuli maanantaina soitto sairaalalta että sinne pitäs mennä paikkaamaan työntekijää joka on sairaslomalla. mulla on nyt sairaalas töitä ainakin maanantaihin asti, mutta luultavasti koko ensviikon vielä. ja sitte parin viikon päästä kolme viikkoo ruohonleikkuuta! hnnng. mua ottaa suunnattomasti päähän se, että olin suunnitellut meneväni 3 päiväksi Rock The Beachiin ja sunnuntaina ehkä vielä Tuskafestareille. no mutta eihän se nyt onnistu, mulla on koko viikonloppu töitä. kaikki mulla on aamuvuoroja. olisin antanu vaikka henkeni että en olisi missannu Parkway Drivee.. onneks en sentää kereenny mitää lippuja vielä hommaamaan!!
mun puhelimen kamera ei tarkenna mmkay?
 
mun loppukesä onki sitte ihan sairaan tapahtumaköyhä, vaikka olin kaikkee kivaa suunnitellu. mulla on hirvee ikävä mun helsinkiläisiä kavereita. tuntuu että sielä nykyään on enää mun kaikki kamut, ei täälä päin tuu nähtyä enää oikein ketään. haluan pois täältä mettästä! ahdistun vaan ihan liikaa. oon varma että livahdan jossain vaiheessa Helsinkiin enkä tuu enää ikinä takasin :(
 


7 kommenttia:

  1. oikeesti stadi ei oo nii kiva paikka ku vois olettaa. oon koko elämäni asunu vantaalla ja melkeinpä puolet siitä ajasta viettäny helsingis, sanonpaha vaa et siel on enemmän paskaa ku kivaa. varsinki nää vitun ihmiset jotka ensiks esittää frendii mut sit heittää sulle paskat niskaa eikä kehenkää voi luottaa sit enää. muutenki tuol piireis liikkuu niin paljon paskaa siitä mitä ikinä sä teetkin, sut tuomitaan ja tuntemattomat kattoo sua päästä varpaisii. ainoo plussa on se, että stadis on suomen parhaimmat kaupat. voin sanoo tost stadista ettei löytyny onnee 'onnelasta'. tää ei ollu millään pahalla vaan rehellinen mielipide helsingistä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. totta toi, ja oon kuullu monelta ihmiseltä samaa, joka asuu ihan helsingin nurkissa tai sitte ihan keskustassa. ja ymmärrän kyl niitä! mutta mulla taas on se, ku ite oon koko elämäni asunu 2000 asukkaan kunnassa, että haluan paikkaan, jossa on ihmisvilinää, enemmän samanhenkisiä tyyppejä ku mä etc. onhan se elämä siel päin paljo erilaisempaa ku täällä. ja onhan niitä kusipäitä jokapuolella, ei pelkästään stadissa.

      Poista
    2. jep, ymmärrän myös sun pointtis. itekkin halusin kakarana aina stadiin, sillon ku porukat ei viel päästäny yksikseni menemää. ihan hyvä vaa, ei se ollukkaan niin 'taivas' ja ihmiset ihanii siel. mut totta toikin et kusipäitä on jokapuolella..

      Poista
  2. Järkytyin jotenki ko teikä käyny meikän vanhas työpaikas shoppailee. Huh huh :-D

    VastaaPoista
  3. AAAA ihana toi mintunvihree toppi :3 <3 ja ihana salla!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eiks ookki! Niitä oli viä sellasina pastellinliloja :> ite oot<3

      Poista