2013/05/23

summer

kesän kunniaks käytiin vähän kuvailemassa Jennan ja Oosan kanssa. Oosa toimi kameramiehenä ja minä ja Jenna keimailtiin kameran edessä. 

vaikee kuvitella että koulua on jäljellä enää tämä ja ensviikko. oon pakkaillu tänään jo tavaroita kotiinmuuttamista varten takaisin. ja sain myös kesätöitä 4H:lta. samaa hommaa ku viime kesänä, eli ruohonleikkuuta. hngggg

mä oonki täälä blogin puolella höpötelly mun kesälomasuunnitelmista, millasia teillä on? KETKÄ TULEE PROVINSSIROCKIIN TALKOOLAISEKSI TAI MUUTEN VAAN? 


semi alaleuka


14 kommenttia:

  1. en mä mut mun kaveri joo :)

    http://lifeaccordingtogea.blogspot.fi/

    täs sen blogi! hihi

    VastaaPoista
  2. MAAILMAN PARAS JA IHANIN JÄRJESTYKSENVALVOJA ILMOITTAUTUU kuten tämän jo tiesitkin<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu emmäätiä, paras siivooja??? Mut oikeesti kui ebin ku nähääää jee:-3

      Poista
    2. joo, legendaarisin ikinä <3 niimpä! :> JA LEGENDAARINEN NÄKEMINEN XDDDDDDDD

      Poista
  3. Olet niin sievä en kestä ;____:

    VastaaPoista
  4. Mä tuuun provinssiin siivoomaan! Oonki tainnu tänne jo siitä huudellakki mut sanonpa nyt sit uudestaan :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. haha! :D ooksää mihnä siivouspartios? ite oon siinä 13 :)

      Poista
    2. Jos oon oikein ymmärtäny nii kaikki jotka on siivouspartioissa niin on siinä 13 näin aluksi, eli pitää kokoontua sellasen "13" kyltin luo ja sit jakaudutaan pienempiin ryhmiin, ainaki viime vuonna oli niin ja mitä ilmeisemmin tänäki vuonna :) liian hankala selittää, et varmaan tajunnu yhtää :DD

      Poista
    3. jaa joo selevä! kyllä ymmärsin haha XD

      Poista