2013/05/13

niin paljon kissoja

en nytte viikonloppuna postaillu, koska mun kamera jäi kaverille torstaina. eipä sen ihmeempiä kyllä viikonloppuna tapahtunutkaan.

Keskiviikkona oli tosiaan se Seinäkuun yö, ja unohdin täysin ottaa kuvia sieltä, vaikka mulla kamera mukana olikin. kävin muuten päivällä kastelemas mun varpaita Koskenkorvalla, ja täytyy sanoo että oli vielä aiva hiton kylmää vettä :D mutta aikamoinen kesäfiilis siinä tuli, kun aurinko paisto. kyllä se kesä sieltä tulee!

oon tuola Konnanmontulla pienenä käyny iskän kans monta kertaa, paras uimapaikka ikinä!

likat lähdössä!
Lego Taru Sormusten Herrasta & Oosa

perjantaina oli äiteen synttärit, kaverin synttäripippalot mökillä (oli kyllä surkee meno) lauantaina shoppailin mamman kanssa Parkanon Halpa-Hallista housut ja pitsipaidan ja sunnuntaina äitienpäivä ja paluu asuntolaan! 

tolla paidalla oli hintaa about 17e ja housuja ny en kuvaillu ku ne on ihan perus mustat :D

ps! Jennalle tuli asuntolaan nyt viikoks sellanen 12 viikkoinen kissanpentu, ja oi että miten sulonen se on! ikinä en oo kissoista sen kummemmmin piitannu, muutenkin oon niille allerginen. mutta toi on kyllä aivan ylisulonen tapaus ;_; nimeksi rouva sai Prinssi Albert. kyllä, se on tyttökissa. 

pss. huomenna Bring Me The Horizonin keikka!! odotan sitä niin paljon, näin ne viimmeks öööö... kolme vuotta sitten? tulkaa moikkaamaa jos näette siellä hilluvan oranssipään! (en siis värjää vielä liloja, ku ei nää hiukset niin pahat oo ku silmä on tottunu. annan hiuksien vähä levätä :D) oon huomenna stadissa siinä tasan 5 ja tarkotus on mennä eka omppuun viemään tavarat (jos onnistuu) ja sitte jonottamaan :)



2 kommenttia: