2013/05/24

tuhlausta

mulla menee niiiiiin hermo näihin hiuksiin. laitoin eilen värinpoiston päähän, ja vaikutusta ei ollu juuri mitään. sinne meni turhaan 14 euroa. tosin se väripurkki ei riittäny mun hiuksiin. enää en värinpoistoja päähäni lykkää, marssin ensviikolla ostamaan sen lilan hiusvärin. tuleehan siitä nyt aika tumma, mutta kun sitä kauan värjää ni kyllä se siitä vaalenee ja kirkastuu. teen siittä sekotuksen, eli siis laitan juureen tummempaa violettia (ettei juuri olis kirkas ja latvat tummat) ja latvoihin vaaleampaa väriä. jeejee!!



alkutilanne...
...lopputulos

ps. edellisessä postauksessa tais olla ekaa kertaa kokovartalokuva musta. anonyymit, olette kyllä jotkut aivan yli-ihania, mutta kun joku kommentoi sinne että "oletpas valtava" mun oli pakko poistaa se kuva. tiiän että bloggauksessa on hyviä ja huonoja puolia, ja niitä on kestettävä. mutta mulla on vaan niin kamalan alhainen itsetunto, ja toi ei sitä pahemmin nostanut. muistakaa pitää kommentit ja kritiikit asiallisena.



4 kommenttia:

  1. Älä sellasista järjenköyhistä anonyymeistä välitä! Oot upee ♥

    VastaaPoista
  2. tiiän ton tunteen värinpoistojen kanssa.. itellänikin menossa projekti et pitäs mustasta saaha ihan valkeseen, voi vierähtää tovi :D ja samaa mieltä edellisen kommentoijan kanssa, ei niistä kateellisista tai muuten vaan idiooteista anonyymeista toinna välittää :) oot kaunis!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. musta alkaa tuntuu vähä siltä ettei mun hiukset pahemmin enää vaaleennu ku oon värjänny jo nii monta kertaa XD jakiitos samoin!! ;_;

      Poista