2013/05/28

i'm in love with my hair

juuh eliggäs

värjäsin eilen mun hiukset. ostettii mulle vielä yks värinpoisto minkä oon todennu hyväks ja riittäväks mun hiuksiin. saatiin pahimmat ruskiat kohdat pois ja sitte laitettii violetti väri. sekotin sitä hoitoaineeseen että sain sellasen sävyn mitä halusinkin. annoin sen vaikuttaa 2h jonka jälkeen pesin sen ja kuivasin. tulos ei näyttäny ihan toivotulta (keskiosaan hiuksista väriä ei pahemmin tarttunut) ja laitettii väri uudestaan. annoin vaikuttaa sen vielä toiset kaksi tuntia ja valmis! nyt oon tyytyväinen, tosin sais olla vieläkin vähä keskeltä kirkkaampi. mutta kyllä se siittä sitte ajan kans kunhan tarpeeks värjäilee! :) what do you think?
käytin Crestolin Absolut Violet-väriä
sitte sekotin sekaan ihan normaalia hoitoainetta

11 kommenttia:

  1. i h a n a t. sopii sulle täydellisesti :3

    VastaaPoista
  2. eeikä, ihanat! ♥ itekkin tekis miel värjätä mun oranssikeltasen sotkun päälle jollain värikkäällä värillä.. jospa mulla hermot ja hiukset kuitenkin vielä kestäis muutaman värinpoiston että blondiin päästäis :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. voii kiitos!♥:-) itekki tappelin sen kans niin paljon..tuntu ettei lähteny vaaleentuu enää ollenkaa :D mut kyllä siittä hyvä tulee kunhan on siunatti hyvin kärsivällisyydellä! :D

      Poista
  3. jenna bongattu taustalta XD mutta ihanat hiukset <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. KATOS VAA XDDDD katottii pakoo... ja tänkjuu!<3

      Poista
  4. hhei onko pakko laittaa tällasia kuvia, nyt mä haluun takas violetit hiukset! (eli siis aivan ihanat hiukset ♥)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitti :')♥ nää on kyllä aivan hirmukivat, sullekki sopi iha sairaan hyvin!

      Poista
  5. ei kannata tolla värillä värjäillä hiuksia, noi on huonoja shokivärejä, ei tartu niin hyvin eikä pysy. direction merkkiset shokkivärit on parhaita, plum niminen on hyvä koska se vaaalenee hoitoaineeseen läträttynä ja on riittoisampaa

    VastaaPoista