2013/05/30

I'd rather die for what I believe, than live a life without meaning

heips!
tän viikon oon pyhittänyt pakkaamiselle koska huomenna on muutto takaisin kotiin! sekä viimenen koulupäivä. jännä miten aika on menny nopeesti, justiinhan mä tänne räkälään muutin? viimenen yö asuntolassa edessä. haikeeta jollakin tapaa :|

kävin tänää vaihtamassa pikkusiskon erikokoset ballerinat takasi citymarkettiin ja ostin itelleni sillä rahalla kengät >:D ei tartte enää hauduttaa jalkoja pitkävartisissa vansseissa. 

sen jälkeen vein kaverille rahaa ja sitten kävin vielä erikseen ruokakaupassa. noh, siinä sitten kun kaupasta tulin ja laitoin tavaroita ritakalle, huomasin että joku aivan tuntematon pappa mulkoili mua ikävään sävyyn. mulkkasin takasin ja sitte se SYLKÄS mun päälle. en ees tajunnu koko tilannetta, vahtasin vaa suu aiki sitä vaaria ja sitte lähdin pyörällä sutkuttamaa paikalta pois XD  
mun pinkki huulipuna sopii loistavasti mun hiuksiin! n_:n
viikonloppuna on tosiaan isosiskon valmistujaiset Vaasassa. en sinne sitte tilannu mitään uutta mekkoa, koska ajateltiin että pärjään vielä mun vanhoilla mekoilla sen aikaa. saas nähä minkä niistä mun mekoista valitten. ihanaa nähä pitkästä aikaa isosiskoa


ps. huomatkaa miten mulla on kaikki kuvat aina samasta kuvakulmasta XDDDD


4 kommenttia:

  1. Vastaukset
    1. teki mieli huutaa että "BITCH" mut en sitte viittiny XDDD vaikka tuskin se olis ymmärtänykkää......

      Poista
  2. älä huoli niin on mullakin aina kaikki ite otetut kuvat joko tasan samasta kuvakulmasta tai sitten peili kautta :DD seuraajilla menee varmaan siihen jossain kohtaa hermo mutta menköön! :D

    VastaaPoista