2013/05/02

hyvää vappua kraanavedellä NOT

vappu tuli ja meni, ja vietin sen kavereiden kanssa Tampereella Koskenrannassa, niinku viimevuonnaki :-) hirveen hauskaa oli, ja nyt mä taas muistin miks en juo enää niin usein, koska seuraavan aamun oltavat oli sen verran helvetilliset :D  laitan vielä enspostaukseen kuvia, kunhan saan ne Empulta eka!
haluaisitteko muuten, että teen taas jonkinsortin meikkitutorialin videolla? :) aikasempaan videoon pääsette tästä! (tota meikkiä en enää oikein käytä, nii voisin päivittää miten teen sen nykyään :D)
teemu on söpöin
huomaa kyllä miten Jenny on mua pidempi :DDDD
iloinen darran omistaja
mun silmälasit oli vääntyny mun laukussa ja laitoin ne päähän....
...ja näytti tältä XD
 
haluun laittaa tähän vielä mun ja mun kaverin keskustelun vappuyöltä :DDD
vittu niklas oot kännissä..... -_-
 
millanen vappu teillä oli? :3
 


2 kommenttia:

  1. What is going to give us the most bang for our buck?

    Now we'll do a look located at the Kindle A flame specifications to have a look at how it secures up. That it seems almost want the battle behind the ages. The answer would be its durability, endorse as well of its connectivity. http://couleurmaedels.com/bp/groups/how-the-cheap-nike-furnace-max-dream-running-shoes-are-high-supportive/

    VastaaPoista
  2. hahaa vähän söpöjä kuvia, mulla ei ollu taaskaan krapulaa yhtään ;) :D nyt huomasin vasta että toi on mun käsi tos kahdeksannes kuvas.. :p

    VastaaPoista