2013/05/07

hey, i'm orange!!!

yup, kusenkeltaaset hiukset. eilen uppos päähän kaks värinpoistoo ja yks normi blondi väri. ihmettelin ku mun hiukset ei loppujen lopuks kärsiny kovinkaa paljoo! tänään vielä kokeilen sitä c-vitamiini-hömppää, mihin tulee siis murskattuja c-vitamiiniporetabletteja sekä shampoota. ja se ei onneks rasita hiuksia ollenkaa, joten ei tartte peläätä että viimmesetki hiukset tippuu päästä :D kaikki mahdolliset poppakonstit on otettava nyt käyttöön, en halua ensviikolla BMTH:n keikalla juoksennella oranssina pesukarhuna :D jos saisin aikaseks ne lilat hiukset sinne, tapan kyllä mun hiukset. (huom. mä en todellakaan ole mikään hiusexpertti, ja oon ite ihan tietonen että eilinen shokkihoito ei tehny hyvää mun hiuksille, siitä ei tartte erikseen mainita)
aikasemmin oon käyttäny tota Garnierin värinpoistoa, mutta halusin kokeilla tota Lorealinki! hyvä päätös, sllä se oli paljo parempaa. ottaa päähän vaan ku uppos niin paljon rahaa noihin :s
ekan värinpoiston jälkeen...♥
toisen värinpoiston ja blondin värin jälkeen. ei toi ihan noin pahalta näytä, vaan vähäsen siedettävämmältä :-D kai

mutta tälläset nää on nyt ihan pienen hetken aikaa, mua nii hävettää tällähetkellä mun hiukset XD nytki istun pipo päässä koulus, ja huomenna olis puistokaljottelua tiedossa Seinäkuun Yössä.. kaippa mä sinnekki jonku turbaanin päähäni lykkään -_- tänää vielä leikataan vähäsen noita huonoja latvoja pois.

haha täs tuli nyt kaikki naked truth-hommat, oranssit hiukset yms XD ei mikään kaunein postaus


12 kommenttia:

  1. minäkin olen huomenna pussikaljajonne!!

    VastaaPoista
  2. Noihan on just hienot :) kenen kanssa aiot mennä Seinäkuun yöhön?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. tänks! meen mun luokkakaverin Oosan kans, sitte toki näen siel kavereita :)

      Poista
  3. kyllä mun mielestä tohonkin pohjaan saa jo näyttävän lilan värin :) suoraväreillä siis.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. totta! tasotan tota väri kyllä vielä että siittä lilasta tulee tasasen värinen, ettei oo tummia kohtia sielä sun täälä ku taas juuri olis kirkas :D

      Poista
  4. Tää ei kyllä kuulu tän postauksen aiheeseen, mutta lueskelin sun blogia tonne kauemmas ja huomasin että sulla on ainakin ollut turhana pinkki ja musta sarvi. Oisko ne sulla enää? Olisin nimittäin kiinnostunut :)

    VastaaPoista