2013/05/22

drawing&feeling depressed

ekaa kertaa mä oikeesti piirsin jotain. en oo aikasemmin vapaa-ajalla piirrelly, ku en osaa! noihinki oon suoraa ottanu mallia netistä. muokkasin kyllä sitte niitä enemmän mun näkösiks. no mut kyllä noi mun mielestä jonkiverran onnistu, ekaks kerraks. pelkällä lyijykynällä noi on tehty, obviously. puuttuuhan noista semmonen viimeistely.

mun lemppari on toi muikkeli kenellä on valkoset silmät. entä teidän? 

laitoin mun korviin sitte perjantaina 24mm, ja toi toinen on nyt kivasti tulehtunu. rasvaarasvaa rasvan perään. älkää ottako musta mallia venyttämisen suhteen :|
namnam♥



oonko mä ainut joka ei tykkää yhtään enää tuosta kuumuudesta pihalla? muut ottaa aurinkoo kun samaanaikaan itte oon vetäytyny sisälle. kesä tulee, mikä tarkottaa että vaatekerroksia pitää vähentää. mikä on mulle hirvee ongelma. pidän kesäisin aina vaan mustia pitkiä farkkuja, koska en halua esitellä mun isoja reisiä. ja topit ei tuu kuuloonkaan. nyttekkin mua ahdistaa ihan helkutisti olla täälä luokassa toppi päällä. tuntuu että kaikki vahtaa mun isoja käsivarsia. luultavasti tänävuonnakaan ei tule käytyä uimassa. viimevuonna olin kerran, tosin humalapäissäni ja kaikki vaatteet päällä. i hate summer
mun pitää oikeesti lopettaa kynsien järsiminen
kellarin kunkku♥

kuunneltii eilen likkojen kans kaikkia tosi vanhoja biisejä! sitä nostalgian määrää :D Darin, Marie Serneholt, Black Eyed Peas, Basshunter, Darude, Lovex, Lily Allen, Valvomo, Sugababes... muistaako kukaan?? :DD

ja sitten tää mun ehdoton lemppari niistä vanhoista biiseistä.. toi jätkän ääni on niin hunajaa että vieläki saa pyörimää mun sukat jaloissa :D 


mietin kauan että lisäänkö naa kuvat musta tänne. näytän aivan hirveältä ihrakasalta, että huonoa tekee. aamulla tuli muutamaan otteeseen itku. mun on otettava itteeni niskasta kiinni.

6 kommenttia:

  1. älä ajattele noin, oot kaunis<3 ei kaikkien tarvii olla tikkulaihoja ollakseen kauniita. mulla on ystävä joka on hieman pyöreämpi ja todella lyhyt, en todellakaan voisi kuvitella häntä tikkulaihana, ja silti tekisin mitä vaan näyttääkseni samalta kuin hän. sama sinun kohdalla, olet aivan älyttömän kaunis juuri noin<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. oiii sinä ihana!! ;__;♥ voiku itekki osais ajatella noin... ehkä vielä joskus :)

      Poista
  2. BASSHUNTER<3 XDDDDDD Salla oot oikeesti täydellinen just tuollasena;__;♥ Emmäkää tykkää sillee et kesä tulee koska pitää olla vähemmän vaatteita mut tuosta noi vaa kiskasin eile topin ja shortsit päälle ja olin sillee et #swag #YOLO #motherfucker ja haters gonna hate XDDD Kyl se siitä<3 KOlmen viikon päästä nähhää!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. tulit heti mielee ku kuunneltii sitä XDDD ja hahahah ihana♥XD JA NIIMPÄ ONNEKS! hihii tulee kivaa ku katot ku mä siivoon ja sä heittelet känniläisiä pihalle

      Poista
  3. oot tainnu aika suoraan ottaa mallii mun piirroksista :--D

    VastaaPoista
  4. Kaikkii otin mallit weheartit:istä, että en tienny kenen ne piirrustukset oli :d

    VastaaPoista