2013/05/06

After The Burial - A Steady Decline

kauhajoki on perseestä. en enää viihdy täälä tippaakaan. mun sydän halajaa (XDDDDDD) pk-seudulle. kuka maksais asunnon vuokran? miks tän pitää olla niin hankalaa :( ehkä mä jaksan vielä skarpata nää tulevat kaks vuotta, ja jos sitten menisin jatko-opiskelemaan muualle. en tunne olooni kotosaks enää täälä metsän keskellä. mulla on ikävä sitä ihmisvilinää mitä suurkaupungeissa on. no eipähän tätäkää kouluvuotta oo enää ku 17 päivää! jestas miten aika meneeki nopeesti :o

hei muuten, kai te tiedätte niitä lego-pelejä mitä on wiille ja pleikkareille? oon aiva koukussa niihin. pikkusisko osti viikonloppuna Tuurista en lego Harry Potterin ja arvaa kuka pelas sitä koko loppuehtoon... oon myös menny sen lego Batmanin jo kaks kertaa läpitte, hitto ku on koukuttavia!! 

kaiken kukkuraksi mulle on taas iskeny aiva hirvee leimakuume...jos onnistan saamaan kesätöitä, siitä on hyvä alottaa chestpiecen säästäminen! ajattelin justaan että ku täytän tammikuun alussa 18 niin se olis loistava syntymäpäivälahja mulle  :3 iteltäni....

kylläpä kaikissa kuvissa voi näyttää niin erilaiselta :--D

asiasta kukkaruukkuun, mun hiuksille tapahtuu tänään exodus! en pysty kattomaa enää tota mun hirveetä juurikasvua.. laitan niistä sitte kuvaa myöhemmin x)
kaverit oli tehny mun kämppikselle Oonalle synttärikakun! namnam♥

pari vappukuvaa viel, pakko lisätä :DDDD


huhhuh, olipas sekanen postaus :|


2 kommenttia:

  1. punanen huulipuna sopii sulle sairaan hyvin! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitti! Itekki tykkään tosi paljo:-)

      Poista