2013/04/16

yllätysvierailuja&lävistämistä

(varautukaa kuvaspämmiin)

Mira ja Emppu päätti yllättää mut ja Oonan tulemalla yöks Kauhajoelle! olin ihan koomassa ku heräsin päiväunilta ja yhtäkkiä pari kaveria istuu meidän huoneessa :D likat sitte vietti yön meidän huoneessa, niinku viimmeks. loppuehtoosta saatiin idea tehdä Miralle tragus. ja itelle tein tonguewebin, jota oon himoinnu jo kauan. otin mun frownyn muuten pois, koska sen korun pallot painautu mun ikeniin koko ajan aiheuttaen kaks kuoppaa. 
poikkesin lauantaina Tampereella ja Silent Hill tuli katottua. never gonna sleep anymore x)
oltii piilossa asuntolavalvojaa pyörävarastossa :DDDD
tein Miralle siis ton  traguksen, ja siinä on ny väliaikasesti tollanen normikorvis, enneku saan hommattua sen oikeen korun.
rakkaus ja pitissä osumaa saanut etuhammas
(viimenen kuva lainattu Empulta.)

ps. laitoin pari päivää sitten Provinssirockin infoon sähköpostia, että onko ne varmasti saanut mun hakemuksen. sieltä laitettiin tänään viestiä ja kerrottiin että mun hakemus on mennyt sinne ja saan vastauksen viimeistään ensiviikolla. toivottavasti pääsen Provinssirockiin talkoolaiseksi! vaikka siitä ei palkkaa saakkaan, pääsen ilmaiseksi sisään :-) keeping my fingers crossed! 

vr on paras ja Tampere♥

tosiaan mun piti lauantaina sitte kuvata se kyssäripostauksen vastaukset (kuullostaa vieläkin nii pirun hämärältä XD) mutta tuli pari muuttujaa ja pääsin Tampereelta kotiin vasta siinä puoli 12 aikaan ehtoosta. eli siis vielä on tää viikko aikaa laittaa kysymyksiä. taas :D okei tällä kertaa pidän lupaukseni!
postaukseen pääsee tästä.

hahaha oli pakko laittaa viel tää kuva Jennasta XDDD (huomatkaa mun upeet muokkaustaidot)


9 kommenttia:

  1. ootpa taas kaunis, nuo hiukset on niin kivat :) mäki hain (ja pääsin) provinssiin talkoolaiseks:--)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. paraski puhuja! :3 noni cool, toivottavasti mäki pääsisin sinne :> mahdollisuutena on kyl vaan siivouspartio ja alaikäsille suunnattu ravintola mut who cares ilmaseks sisää! :D

      Poista
    2. mä oon siel siivouspartios, olin viime vuonnaki ja oli tosi jees :)

      Poista
    3. ai no hyvä! siel nähää sit jos muaki onnistaa :>

      Poista
  2. JES ! Onko musta pakko laittaa aina tätä hohdokkainta materiaalia?! :D

    VastaaPoista