2013/04/08

tuunailua&turhamaisuutta

videoo ei sitte tullutkaan, johtuen mun kamalasta darrasta, 6v-synttäreistä ja väsymyksestä. uusi yritys tässä lähiaikoina :D eli vielä on aikaa kysyä multa jotakin! linkki postaukseen on tässä.

tulin tänäaamuna vasta Kauhajoelle vaarin kyytissä, niin mulla oli sitten eilen ehtoolla aikaa joten päätimpä tuunata äiten vanhan farkkutakin! toi on siis vanha, ja en ny tiä tykkäänkö siittä vieläkään...no mutta kaippa se kesällä menee vaikka festareilla. mitä mieltä te ootte? x)
niitit shottilasista! pitäisköhän mun lisätä niittejä vielä olkapäihin... ja kaikki niitit tosiaan on mun vanhasta vyöstä! :)


festareista ja keikoista puheenollen, mua vituttaa koska en ilmeisesti pääsekkään kattomaan BMTH:ta. syynä se, koska se on keskellä kouluviikkoa ja äiten mielestä mulle jo kerta riittää. oon nähny ne siis jo vuonna 2011 Tampereella. mutta hei halooo like i give a damn mun on nähtävä ne taas! kokoonpano on muuttunut siittä keikasta, ja uus albumiki tullut uunista pihalle. ÄIREE KILTTIIIII :(((

ps. sen meikkipaletin nimi ei ollut Midsummer vaan Sunkissed :DDDD my bad

pps. mun kamera sano ittensä irti viikonloppuna, onneks mun veljellä oli samanlainen kamera jota se ei itte tartte, niimpä sain sen sitte itelleni! thnx bro♥
ppps. ostin muute tänää Citymarketista mun ekat Skullcandyt! hintaa oli 15 euroo ja hyvin pelaa 8>


pppps. tänään taas tehtiin kaverin kanssa tilausta crazy factorylle! sieltä on taas kaikkea kivaa tulossa♥ niistä sitten lisää myöhemmin ku saan paketin kouraan ;)


7 kommenttia:

  1. hei ei kerta riitä oli kyse mistä tahansa bändistä ! ;) ite nään bmthn toukokuussa kolmatta kertaa :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niimpä! Ja sittekku kuulin jostai huhuu et ne lopettais pian :o toivottavasti oon väärässä :|

      Poista
    2. mitääääh O___O en minä ainaakaa oo tuollasta kuullu O: toivottavasti ei !

      Poista
    3. kaverilta kuulin sellasta! toivottavasti ei oo totta, mun emoaikojen suuri rakkaus on kyseessä :D okei on se vieläkin rakkaus

      Poista
  2. ÛH ihana toi farkkuniittijutsku :333333333

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. nojaaaa, kelasin et jos ottaisin siittä hihat pois :D

      Poista
    2. se olis sit viä kivenpi :33

      Poista