2013/04/09

so many thoughts in my head

onko kenelläkää muulla sellasta oloo välillä, että alkaa jännittämään yhtäkkiä ilman mitään syytä? mulla on, ja tää jännitys on nyt kestänyt reilun tunnin. mun vatsassa vääntää ja kädet hikoilee. ihan superoutoo, kun ei edes tiedä syytä. enkä edes usko että siihen on minkäänlaista selitystä. toivottavasti en oo ainoo!

mulla on taas ihan kauheen yksinäinen fiilis, oon alkanut ns. "erakoitumaan" täälä asuntolassa. muiden seura ei enää kiinnosta, ja haluan olla yksin. pelkään taas että alan menettää mun kavereita :/ pitää ryhdistäytyä ja raahata perse väkisin ihmisten ilmoille! lenkkeilykään ei olisi pahitteeks. mutta saamaton ku oon, ei jaksa! kai tää on vaan tällästä kevätmasennusta. toivoisin vaan että olis jo viikonloppu nii näkis kavereita. mutta toivottavasti kaikki kääntyy vielä parhain päin ja mulle tulee pikkuhiljaa taas hyvä fiilis! :)

mutta nyt vähän iloisimpiin uutisiin! mua nimittäin kysyttiin eilen ekaa kertaa treffeille! :D oon aika innoissani, sen verran mukava tää "mysteerimies" on. mutta saas nyt katsoa että miten käy, ei kannata toiveita korkialle nostaa, kummiski oon sen verran monta kertaa saanu jo siipeeni. toisaalta en oo kyllä ehkä valmis mihkää parisuhteeseen, haluan tehdä vielä kaikkea vapaata ja hullua. (en nyt tarkota sitä että hakeudun raskaaksi ja musta tulee teiniäiti tai ryyppään ja rellestän viikonloput, vaan sitä että haluan vielä olla nuori ja vapaa tekemään mitä itse haluan. vai miten se sanotaan? XD) ja älkää saako musta mitään kauheeta player-kuvaa nyt noilla sanoilla, en todellakaan oo semmonen ja varmasti ne tietää sen jotka tuntee mut!

tässä omistan Jennalle rakkautta, ku koristeli mun naamaa vedenkestävällä tussilla x)

2 kommenttia:

  1. Ehkä se on vaan sitä että on ollut liikaa muiden kanssa?
    Täällä missä opiskelen on kaksi kämppistä ja kyllä se muiden seura rupeaa pikkuhiljaa potuttamaan vaikka olisi kuinka hyviä kavereita.
    Koeta vaikka jättää joka päivälle joku hetki jolloin voit olla ihan yksin, vaikka menet kävelylle ja huudatat musiikkia (: se saattaa auttaa.
    Ja saahan se masentunut olokin sellaisen oman rauhan tarpeen aikaan. Hiton kevät! Tulisi suoraan kesä vaan.

    VastaaPoista
  2. REPES TOTA "(en nyt tarkota sitä että hakeudun raskaaksi ja musta tulee teiniäiti tai ryyppään ja rellestän viikonloput) :DDDDDDDDDDDD hmm tosiaan

    VastaaPoista