2013/04/02

Nostalgiaa

Pääsiäisloma meni kotona ja kävin myös Parkanossa hoitamassa sukulaislapsia.


kauhia leijonanharja!

kotona oon nytte pari päivää siivonnu mun kaappeja ja huhhuh mitä kaikkea mä sieltä oon löytäny :D kaikki mun vanhat Twilight ja Paramore-fangirl-tavarat, poikkihuilu ja soittokansiot, kaverien kanssa porukalla tehtyjä kollaaseja, 6. luokan taidetta ja aivan helvetisti Aku Ankkoja ja vanhoja Suosikkeja. siis niitä kaikkein vanhimpia. Haluaisin myydä ton poikkihuilun mutta äite ei anna. siitä sais ihan kivasti pari killinkiä! 
muistan ku käytin noita laukkuja siskon kaa..... why god why
ja kyllä, olen soittanut Abbaa huilulla. (olin tuolloin Abban ykkösfani)
XDDDD pystyy oleen nuon nolo, Salli 9v.
taidetta
ja siis tää Paramore-juttuhan on ihan LOL

tää viikko pitää vielä punnertaa ja perjantaina pääsee Helsinkiin pitkästä aikaa! suunnitelmissa on kreisibailata oikein olan takaa ja sitten jatkaa matkaa lauantaina Poriin tsekkaa Countless Goodbyes ja One Morning Left. harmittaa ku se keikka on k18 mut onneks mulla on suhteita.....tainno, kaveril on. toivottavasti pääsen sisälle! olis kiva päästä pitkästä aikaa pikkukeikalle :3


9 kommenttia:

  1. mun vimpan päälle magee vihko XDD ihana<3

    VastaaPoista
  2. MULLA ON IHAN NUO KAIKKI SAMAT HUILUVIHOT :DDDDD!! ABBA... money money money. se oli hankala soittaa

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. JOO ja sittekku tuli se cd sen mukana ni soitti sen tahtii niit biisei XDD

      Poista
  3. hahaha simpukkakänny 189e... :DDD awws

    VastaaPoista
  4. EIKÄÄÄ!! :DD hiukan rupes hymyilyttään, muistan nii hyvin noi sun ja millan sikamageet laukut ja ton masi jutun :D voi niitä aikoja <3

    VastaaPoista