2013/04/25

materialismionnellisuus

mun crazyfactoryn tilaus saapu! oon taas niin pilvissä, sain vihdoinki sen 20mm ja seuraavaksi onki sitte tuossa nuo 24mm. +uusi koru smileyyn ja kaks piikkiä toiseen koruun :)en viitti kovin paljo noita venytyksiä hommata, sitten vasta ku oon päässy mun tavoitteeseen.

kaikki muut on 20mm, mustat tunnelit 24mm.
yum!

ja mun tongueweb repes eilen...ei sillä, en tuntenu kipua yhtään. yhtäkkiä syödessäni ihmettelin miksi koru oli lähteny pois ilman että pallot olis irronnu. peilistä katoin niin revennythän se oli. harmittaa ihan sairaasti, se oli niin kiva! en tiedä sitte saako sitä enää uudestaan laitettua eri kohtaan, täytyy sitä sitten tutkia. :(
mutta muuten on ollu tänää tosi jees päivä, sain mun BMTH-lipun ja eilen tuli tieto että pääsen sinne Provinssirockiin! siivouspartio here I come! >:)
lemppari!
lopuksi vielä mun naama sojotusefektisellä hiustyylillä:-)

ps katsokaapas kysely tuossa oikeassa nurkassa♥


9 kommenttia:

  1. Vastaukset
    1. joo ne on kyl aiva älyttömän söpöt hihii x)

      Poista
  2. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  3. meinaaks vie kuinka isoks venyttää tuota korvaas :) ?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ainaki 26mm :) saas nähä innostunko taas lisää ku aikasemmin oli 22mm tavote :D

      Poista
    2. venyy venyy vaan :D seuraavan kerran ku nään sut niin sulla on joku lautanen korvas xD

      Poista
    3. voi olla hyvin mahollista :''D perkele ku tähän jää koukkuun! minkä kokoset sulla on muute? :o

      Poista