2013/04/23

auttakaa mua, taas

KAIKKI HIUSEXPERTIT HUOMIO!!!

kuten tiedätte, mulla on hiusten vaalennusprojekti meneillään ja kaipaan nyt kipeästi vinkkejä. kertokaa mulle miten saan nopeasti ja vähiten hiuksia rasittamatta vaaleat hiukset? tiedän kyllä että se on mahdotonta vaalentaa hiuksia rasittamatta niitä :D määränpäänä on saada lilat hiukset isosiskon valmistujaisiin jotka on enskuun lopulla. please help me :(

lisäsin muuten tohon farkkutakkiin vielä niittejä noihin etutaskuihin. miltä näyttää? :3


11 kommenttia:

  1. värinpoistoil pitää varmaa tehä jos noin lyhyes ajas haluut D: sit joku tuhkansävyne hiusväri nii luulis et on iha siedettävän näköne. ja sit mä oon ainaki taittanu hopeeshampool (4 reasons) ja liilal suoraväril. oon kans koittanu directonsin silverii, mut ei mitäään tehoo.
    ei varmaa ollu mitää apuu mut näin mä oon tehny :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. joo oon kans kuullu et se directions ei oo mikään tehokkain väri :D cybershopin crazy coloreista oon kuullu sitte taas paljo hyvää, jos sitä vois koittaa kans! :> mulla on ongelmana se että jos saan jonku idean ni se pitää saada toteutettua heti, ni pelkään että mulla ei kohta oo tukkaa päässä :___D

      Poista
  2. en tiedä!!!!!!!!!!! :C


    ok miks kommentoinn

    VastaaPoista
  3. ootko koittanu ihan vaan raidottamista? se vie tosin vähän enemmän aikaa mutta ei rasita hiuksia niin paljoa! voisit myös kokeilla tummiin hiuksiin tarkoitetulla vaaleella liukuvärillä joka ei tapa hiusta niin paljon:-) mä ehdottaisin noita! plus tietysti ostaisit vaalentavan hiusnaamion joka sitä värii si korostaa:-)!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. joo me juteltiinki justaa kaverin kans et olis vaan ehkä parhain tapa alottaa tolla raidottamisella! koska en välttämättä haluais kulkee pitkin kyliä sen värisellä päällä missä löytyy kaikki maailman oranssin ja keltasen sekotukset.. :D mut kiitti vinkistä, ja se näyttäis kivalta kyllä raidoilla! ja vähä vaihtelua, ku mulla ei raioja koskaa oo ollu :)

      Poista
  4. http://news.cision.com/fi/l-oreal-finland-oy/r/l-oreal-paris-preference--hiusvariuutuudet--platinium-vaalennus-ja-pastel--hoitava-savyte,c9327659

    Suosittelen tota preferencen les blondissimes väriä, sehän vaalentaa jopa sen 8 astetta niinku tuola lukee eli on suht tekohasta ainetta ja mulla ainaki toiminu :) Tällä luultavasti saat sitä nopeeta tulosta jo muutamalla niksillä (hopeshampoot sun muut sävytteet mukaan), vaikka hiukset siitä varmasti vähä kärsiiki :/ Ja muista että kun blondaat, sitä väriä on oltava _paljon_, koska tuo väri ainaki kuivuu hiuksissa ihan ihme jauhoks ja niin ei sais käydä, koska silloin sun hiukset katkeilee ja kärsii vielä enemmän. Mitä enemmän sitä väriä on sitä kosteempana ne hiukset värjäyksen aikana pysyy ja lopputulos on tietysti parempi, eikä ne hiukset sitte kärsi siks että se blondaus ois päässy sinne päähän kuivuun odotuksen aikana :) Toivottavasti oli ees jotain apua! Ja suoravärejä on hyviä cybersohpissa, sen varmaan tiesitki jo ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. wow hei kiitti tosi paljon!! en oo ees ikinä kuullu tommosesta:DD (kyllä, asun kuplassa) pitää kokeilla! tänkjuu ♥♥

      Poista
  5. Crazy colorin vaalennussetti ja suoravärit on aivan älyttömän hyvää kamaa. Niillä sain mustasta tukasta kirkkaanpunasen heti. Eli kokeilemaan vaan! :3

    <3: generalpancho

    VastaaPoista