2013/03/18

You Me At Six - The Swarm

Yo! 

ostin viikonloppuna pari värinpoistoa kun halvalla sai, ja sitten vielä tein omatekoisen värinpoiston c-vitamiinia ja shampoota käyttäen. sain idean siittä Janetten blogista (joka on yks mun lemppareista, kannattaa käydä tsiigaamassa!!)
en suosittele kenellekkään tota Cameleon värinpoistoainetta. se oli ihan kuraa eikä toiminut yhtään :(
mun emohair on kasvanu!

kaupan halppisvärinpoistot ei auttanut _yhtään_ mitään ja c-vitamiinivalmisteinen värinpoisto hieman vaalensi mun mustaa päälaen hiuksia ja kirkasti latvoja. olihan se arvattavissa ettei isoo tulosta siittä tule, koska mulla oli pohjana mustat hiukset. mutta suosittelen jos jollakin on vaaleammat hiukset. kokeilussa en menettänyt mitään, sillä eihän se edes vahingoittanut mun tukkaa yhtää. 

mun smileyssä on siis piikki ja pallo. olin vaihtamassa piikeistä palloon, ku onnistin nielasemaan toisen piikin ja pallon + koko helvetin kaaren. miten se voi olla mahdollista?? :DDD  illalla sitten paskottiin titaania
Eeva ja Oosa söpönä

Salberg kuittaa!


6 kommenttia:

  1. älä myöskään käytä mustapään (XDDd) siis schwarzkopfin värinpoistoo koska SE EI TOIMINU VAIKKA PIDIN SITÄ PÄÄSSÄNI VARMAAN VIIS TUNTIA??!!?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. emppu.... mustapää, seriously?? XDDDD NO OK EI SITÄ SIT?+

      Poista
  2. Kannattaa koittaa Elean värinpoistoo, mul toimi ainaki iha hyvi ja oli halpaki (:

    VastaaPoista
  3. Joo ei toi cameleo toimi :D

    VastaaPoista