2013/03/06

time stands still

vihdoin mun paska loma loppu ja pääsin kjoelle! päivät on menny vaan likkojen kans kattelemalla Supernaturalia, ollaan kaikki ihan koukussa :| mua pistää vituttamaa toi kauhee keli pihalla! spring where are you?

sain eilen kuulla että mun yks lempparibändeistä Parkwaydrive tulee Suomeen! ilmeisesti Rock The Beachiin, sieltä ei oo vielä kyllä varmennettu mitään. mutta suomeen pojat tulee kummiskin 26.6!
se meinaa siis sitä, että mulla olis kolmet festarit kesällä (RTB, Tuska ja Nummirock). ja sitte ehkä vielä provinssirock, hain sinne talkoolaistyöläiseks :D koska oon alaikänen, luultavasti siivoon sielä paikkoja koska mä en voi vielä olla järjestyksenvalvoja. mua ei sinänsä se haittaa (jos ny ees pääsen sinne) koska on ilmanen sisäänpääsy! ja ylirennot työajat. teen töitä 2h jonka jälkeen on vapaata 2h. not bad! lisäks provinssirock tarjoo yöpymispaikan ja saisin kivan t-paidan sieltä 8) hihii toivottavasti nappaa!
oon myös hakenu Kihniön sairaalaan töihin ja 4H:lle. toivottavasti pääsen sairaalaan, 4H:lla on iha kuppanen palkka. kai mä laitan vielä Kaaoszineen jonkinäköstä koodia, siä kysellään uusia haastattelijoita bändeille...
mun loma meni noin
 
no pääasia että saan töitä. meen tänää viel luultavasti kysymää Seppälästä iltatöitä. on tulossa nii paljo rahareikiä :c kuun lopussa on Helsingissä se Bonecrusher, sitte on Bring Me The Horizon ja The Devil Wears Prada vielä! ja kaikki Helsingissä. ja yöpymispaikat luultavasti ompussa. oh god why
paras biisi
sisko söpönä taustalla :----------D
 
 

2 kommenttia:

  1. sun kannattais kattoo tota kulmien piirtämistä vähä huolellisemmin

    VastaaPoista