2013/03/26

the house of wolves

80 lukijaa, wow

Eilinen oli tosi jees päivä! Käytiin Eevan työnä (muijalla iha huikeen hieno kämppä!), ostettii mulle takki alennuksesta ja laitoin latvoihin taas värinpoistoa! ja se takki on mun vuoden löytö, maksoin siitä 10 euroa ja alkuperäinen hinta olis ollu 90e. Se on sellanen sininen ohut talvitakki, kuvaa en ny muistanu ottaa :--/ enspostauksessa sitte!
latvat sai taas kyyttiä, ne vaaleni tosi paljon ja laitoin värinpoistoa nyt isommalle alueelle. mulla on ny siit latvat kokonaan tummanruskeat/vaaleat. päältä mulla on vielä mustaa. ihmettelin sitä ku laitoin vaan nimenomaan _latvoihin_ sitä väriä ni mulle ilmesti muutama ruskea raita päälaelle :D no mutta en valita, oon tyytyväinen :> purple hair here i come!
oikeenpuolimmainen vastaa enemmän todellisuutta! ja mun hiukset on huonossa kunnossa, tiedän. ja kauheen lyhyet :( pidennykset pitää hommata!

mun pitäs vielä ohentaa tätä tukkaa, ku tää on ihan sairaan paksu. en saa mun etuhiuksia enää milläänlailla, minkä takia mä joudun heittämään pipon päähän tai sutasen hiukset ponnarille/nutturalle. mun hiuksissa on tylsä malli. pitää hommata ohennussakset!

ps!!

löysin asuntolan jääkaapista tän. oon huomannu ton aikasemminki sielä mutten oo tajunnu että se olis mun. no sitte kattoin tota kippoo vähä lähempää ni tajusin että EI HELEVETTI SE ONKI MUN :---D ja tosiaan, tuossa on lihaa eli se on sitte yli puolvuotta vanhaa. ups

pps!!

mitä tykkäätte mun tekemästä logosta mun ja Katin bändii varte?? aika awesome vaikka ite sanonki. mutta hyvät ihmiset, tämä on vain vitsi XDDD PARAS IKINÄ

2 kommenttia:

  1. En suosittele että meet yhtää ohentaan hiuksias ainakaa vielä, jos kerta meinaat vaalentaakki ne :) Meinaan se vaalennus ohentaa niitä aika perkeleesti, että kannattaa harkita sitä kynimistä vasta sen jälkeen! :D Ja sulla on muuten aivan mahtava blogi!! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi ihana anonyymi, kiitti että sanoit ton, en olis ite tajunnu!! XD mun tuurilla olisin hetken päästä ollu ilman hiuksia... Xd ja kiitos<3 !

      Poista